Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Cothis oli nopeella päällä![]()
Kerranhan sitä vaan eletään
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Cothis oli nopeella päällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Ei anna mun lainailla tekstejä pirskatti :kieh:
Mä luonteeltaniki nii rivo et miehetki joskus punastuu.. tota vois kyllä oikeesti harkita![]()
joo anti mennä
haluuks saada yv:llä niiden nettisivun..
materiaalin luonteen vuoksi sitä ei voi linkittää tähän?
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Cothis oli nopeella päällä![]()
Kerranhan sitä vaan eletään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Ei hitto, tohonhan on pakko hakea![]()
siitä vaan.
"Varmasti" onnistuu..
Mä jo laitoin sinne mailia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Ei hitto, tohonhan on pakko hakea![]()
siitä vaan.
"Varmasti" onnistuu..
mitä sä kirjotit siihen mailiin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mitä sä kirjotit siihen mailiin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Ei hitto, tohonhan on pakko hakea![]()
siitä vaan.
"Varmasti" onnistuu..
mitä sä kirjotit siihen mailiin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Mulle ja sivustoja gothis vois sit kertoo mitä sille vastattiin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Apua:Niin paljon en sentään rahaa tarvi että tuonne hakisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Shadi hei, kauankos tossa suunnilleen sitten pitää venailla mahdollista yhteydenottoa?
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Shadi hei, kauankos tossa suunnilleen sitten pitää venailla mahdollista yhteydenottoa?
2pv...ti iltana laitoin ja tänään tuli vastaus.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Shadi hei, kauankos tossa suunnilleen sitten pitää venailla mahdollista yhteydenottoa?
Alkuperäinen kirjoittaja muuten:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Shadi hei, kauankos tossa suunnilleen sitten pitää venailla mahdollista yhteydenottoa?
Olisitko saanut töitä?