Se oli toppaa alessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tottahemmetis, mut toisaalta muksujen kasvua joskus vaikee ennustaa. mä tehny joskus niin et ostanu esikoiselle (poika) alesta mustat laadukkaat toppahousut, ja niist sitte jääny kakkosellekin(tyttö). ja kenkiä en osta ikinä etukäteen, esim esikoiselle ostin lenkkarit, ja melkolailla heti jäi pieneks ku puolessa vuodessa jalan koko kasvoi 3-4 numeroa.. no esikoinen onkin sellanen pätkä(175 ja 60, jalka 43-44

Kengät on jo hankittuna ja toppavaatteet joulun jälkeisistä aleista :)

Noita kenkiä ostetaan aina alesta, koot sillein noin suunnilleen, ja sitten oikeana ajankohtana vaan valitaan se oikean kokoinen kenkä. Nytkin laatikollinen lenkkareita tytölle koossa 26-30 ja pojalle 29-32. Aleista hankittauja (n. 5-10e/pari). Tytölle osuu nyt juuri tuo 26/27 ja pojalle 29. Löytyypi siis kesän kengät jo valmiina varastosta :)
Jos ei koko kohdalle osu, niin laitetaan sitten kiertoon. Kyllä uusista kengistä sen 5-10e kehtaa pyytää, jotta itse jää siihen +-0 tilanteeseen. Yritetty ainakin on :)

Mun kokemuksen mukaan nuo halpisvaatteet hajoaa heti kättelyssä, joten ostan mielummin tuolla rahalla kirpparilta jotain hyväksi havaittua merkkiä :) Alkuvuodesta ostettiin cittarista joku haalari (oisko veikka&venla tmv.) 30 eurolla ja vetoketju takkuaa, onneksi kirpparilta löytyi lassieteciä 4 eurolla, se menee varmaan vielä ensi talvenakin ja mahdollisesti sen jälkeen vielä kuopuksella ns. navettahaalarina :D

Yhteistyössä