Se oli sitten menoa....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missäs tapasitte?
Kerro nyt kaikki... minäkö rakkauden nälkäinen? :)

Ihan kaupungilla ja sitten mentiin istuskelemaan ja juttelemaan yhteen baariin, neljä tuntia ne deitit kesti ja aika meni niin nopeesti...Tuntuu niin ihmeelliseltä että oon näin ihastunut johonkin, ajattelin ex:stä erotessa etten enää koskaan rakastu tai löydä ketään. Mutta tässä sitä ollaan :D Ja se mies teki selväks että on tosissaan mun kanssa, haluu et tapaan sen kaverit ja perhettä ja kaikkea...Ja se haluu tavat mun lapset ym ...

Aivan ihanaa
e035.gif

Se tunne.
coeur4.gif

Onnea teille kahdelle
a040.gif

Höpöhöpö, ihania miehiä ei ole olemassakaan :x :x :x alussa osaahan ne kaikki esittää ajattelevaa olentoa, myöhemmin paljastuu sitten asioiden oikea laita...

Mutta ainahan vähän aikaa on kiva leikkiä uskovansa, vai kuinka??

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Höpöhöpö, ihania miehiä ei ole olemassakaan :x :x :x alussa osaahan ne kaikki esittää ajattelevaa olentoa, myöhemmin paljastuu sitten asioiden oikea laita...

Jos sulla on huonosti mennyt miehesi kanssa niin pakkoko tänne tulla toisen iloa pilaamaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Onnea vaan onnistuneista treffeistä PERSKUTARALLAA!!!! :hug:

Jännittyneinä jäämme odottamaan suhteen kehittymistä..... ;)

Nyt kuule mä annan sulle piiskaa
c040.gif

:laugh: :laugh:

kyllä niitä ihaniaki miehiä on. me vaan katos aina törmätään niihin törppöihin! tai no, en nyt omaa ukkooni voi sanoa törpöksi :D

ja ei viittitä hei heti kertoa ap:lle että hänen ihana romanssinsa kuihtuu jossain vaiheessa, eihän?

AP: ota kaikki irti ja onnea!
f025.gif

Ja höpö höpö itelles, jos yks on p.aska niin ei se tarkota että kaikki on. Ite tuntuu välillä niinkun ois vastarakastunu, ja yhessä oltu kummiskin kohta 10v.

Tosi ihanaa kuultavaa ap! =)

Yhteistyössä