Vähän päälle vuosi sitten ostettiin pölypussiton imuri. Noh, siitä johdosta lähti aika pian se merkkiteippi pois, jonka takia johtoa vedettiin sitten liian pitkälle. Nyt se johdon pää on ilmeisesti sieltä imurin sisältä päässyt irti tms, joten imuri ei meinaa pysyä päällä.. Käynnistyy ja sammuu itsellään, kun yrittää imuroida.
Joten oisko sitä taas uuden imurin osto edessä?
Mä oon kyllä jo haaveillut semmosesta varrellisesta imurista (jossa on myös semmonen pieni rikkaimuri varressa), onko niistä mihinkään? Meillä neliöitä semmonen 73, riittääkö niissä akku kuinka pitkäksi aikaa? Ja mitä hintaluokkaa ne hyvät on? Mies ei kyllä oo innostunut tuosta akullisesta imurista mutta jos vaikka yritän sitä vähä suostutella (hyvät perustelut vaan pitäs olla)
Onkos teillä kokemuksia varrellisista ja pitäskö vaan tyytyä perusimuriin?
Joten oisko sitä taas uuden imurin osto edessä?
Mä oon kyllä jo haaveillut semmosesta varrellisesta imurista (jossa on myös semmonen pieni rikkaimuri varressa), onko niistä mihinkään? Meillä neliöitä semmonen 73, riittääkö niissä akku kuinka pitkäksi aikaa? Ja mitä hintaluokkaa ne hyvät on? Mies ei kyllä oo innostunut tuosta akullisesta imurista mutta jos vaikka yritän sitä vähä suostutella (hyvät perustelut vaan pitäs olla)
Onkos teillä kokemuksia varrellisista ja pitäskö vaan tyytyä perusimuriin?