Se ois viimene päivä tätä vanhaa elämää, huomenna alkais uus.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XcxcxcX
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

XcxcxcX

Vieras
Moni pieni juttu ärsyttää arjessa.

Terveellisestä ruoasta on lipsuttu vähemmän terveelliseen. Minne se suunnitelmallisuus katos ruokaostoksilla?

Missä ne säästöt on? Kun palas töihin piti kassaankin keryä jotain. Turhuudet hus!

Missä mun pitkä pinna on? Tulee ärähdeltyä lapsille turhasta, mä en tosiaan ole tällainen äiti!

Miks ihmeessä sitä tarvii joka ilta sen saunaoluen, hirveetä tissuttelua vaikka ei humalassa ole ollut vuosiin. Pääsin kaverin kanssa kaupungille niin mieli teki kaljalle eikä kahville :/ vai oisko se merkki siitä että joskus pitäs käydä vähän viihteelläkin ;)

No, joo, ärsyttää. Tähän taloon palaa nytjonkinlainen roti tälle äidille. Tänään on vaan viimeinen (yksi ainut) lomapäivä, maataan ja katsotaan dvd:tä, herkkuja saadaan kaupasta kun mies tulee töistä. Pihalle ei mennä kun on lapsilla vähän kuumetta, mutta laiskotellen tänään koko rahan edestä. Huomenna nautitaan muuten paremmasta elämästä!

Mikään sellainen ei onnistu mistä ei oikeasti pidä. Jos tekee hyvää terveellistä ruokaa tai tykkää ulkoiluharrastuksista, niin silloin ei luovu mistään.

[QUOTE="Seepia";27362923]Miksi tekisit jotain huomenna, jonka voit tehdä jo tänään...[/QUOTE]

Siks kun on toipilaspäivä. Ulkoilu ja liikunta on meillä ihna kunnossa, ehkä pitää pinnistelläkin ettei toipilaana lähde lenkille. Mut laiskuus ruuanlaitossa on vallannut minut, vielä keväällä meillä tehtiin terveellistä, oli kunnon rytmi jne.... Nyt työelämän alkaessa tuntuu ettei ehi kaikkea millään..... Mut en mä tällasta lössöytymsitäkään jaksa. Se puolivalmismättösafka meinaan väsyttää enemmän ja sit ei jaksa taas mitään.

Mut nyt lepään ja nukun tän päivää!

Yhteistyössä