Se ois jo puoli vuotta siitä mahdottomasta surun päivästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mutzilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mutzilla

Aktiivinen jäsen
03.09.2009
2 101
23
38
elikkä tänään tuli puoli vuotta täyteen poikien syntymästä ja suruharso alkaa väistymään enemmän ja enemmän auringon tieltä.

Ikävä on tietysti kova, varsinkin kun lasketun ajan mukaan pojat olisivat reilu 3 viikkoisia, mutta tapahtunutta ei voi muuttaa, se on opittava hyväksymään ja kovimman tuskan vaihtuessa pienempään, elämä hiukan helpottaa.

Ikinä en poikia unohda, aina heitä rakastan :heart: :heart:

Meillä olis ens viikolla laskettu aika. Tuossa ennen juhannusta mulla oli kamalat supistukset päällä, aattelin itse mielessä olisikohan tytär silloin syntyny. Maanantaina saatiin hautakivi projekti päätokseen. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kette:
Meillä olis ens viikolla laskettu aika. Tuossa ennen juhannusta mulla oli kamalat supistukset päällä, aattelin itse mielessä olisikohan tytär silloin syntyny. Maanantaina saatiin hautakivi projekti päätokseen. :([/quote

miksi hautakivi?

Meillä olis ens viikolla laskettu aika. Tuossa ennen juhannusta mulla oli kamalat supistukset päällä, aattelin itse mielessä olisikohan tytär silloin syntyny. Maanantaina saatiin hautakivi projekti päätokseen. :(

meillä lankomies tekee kiven, kaunis tuleekin ja se varmaan saadaan ensi viikolla paikoilleen :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Meillä olis ens viikolla laskettu aika. Tuossa ennen juhannusta mulla oli kamalat supistukset päällä, aattelin itse mielessä olisikohan tytär silloin syntyny. Maanantaina saatiin hautakivi projekti päätokseen. :([/quote

miksi hautakivi?

Pitäisi lukea. OLISI OLLUT......

Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:

meillä lankomies tekee kiven, kaunis tuleekin ja se varmaan saadaan ensi viikolla paikoilleen :hug:

Meillä on mun isän löytämät kivet jotka tapitettiin kiinni toisiinsa. Sit siihen laatta jossa nimi ja oikeassa yläkulmassa sitten perhonen.

Voimia jokaiselle joka on noin suuria suruja joutunut läpikäymään. Kyllä saa nöyränä olla kiitollinen kolmesta lapsesta ja siitä kun kaikki meni hyvin heitä odottaessani ja synnyttäessä.

Yhteistyössä