se netti päiväkirja jonka kirjoittaja teki itsemurhan ja lopetti koiransakin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En usko, että tahallaan vedätti. Kaikkea vaan tulee välillä kirjoitettua. Moni kuvittelee, että kun ottaa tekstin pois niin se on siinä ja palataan normaaliin. Näinhän moni muukin kirjoittelee omia masennustuntojaan blogeihinsa ja kun mieli muuttuu, niin ne voi poistaa. Toki lukijoille aihutetaan pahaa mieltä, mutta koska lukijat ovat yleensä tuttuja esim. foorumeilta, niin kauaa ei tarvitse tuntea huonoa oloa. Nyt on päässyt käymään niin, että Päiviä tuntemattomat henkilöt ovat tarttuneet huhuihin ja soppa on valmis. Minäkään en tunne kyseistä henkilöä muuten, mutta tiedän nimimerkkinsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nimimerkki tuttu minulle:
Siis voi helkkari, ei ole todellista. Tämä henkilö ei ole todellakaan kuollut, vieläkin kirjoittelee. En tiedä onko tietoinen kaikesta haloosta mikä on syntynyt. Uskomatonta, että tuntemattomien ihmisten tarvitsee tehdä asiaa jonkun harkitsemattomasta kirjoittelusta. Itse on tekstinsä poistanut, kun on mieli muuttunut.

Ai että olis lopettanut rakkaat koiransa ja sit yhtäkkiä tullutkin toisiin aatoksiin...?
Ja kuitenkin tätä itsaria on pitkään suunniteltu ja kehitelty ja huolelisesti toteutettu.
Ja kai tulis blogiinsa asian korjaamaan jos ei oliskaan itsaria toteuttanut.
Jos et sinä irl henkilöä tunne niin älä jauha tuollaista,kuitenkin työkamut tietävät itsarista!

Niin mikä on julmaa? Minusta on julmaa, että ihmisen pahanpäivän kirjoituksia retostellaan ympäri nettiä. ja väitetään kuolleeksi ilman todisteita. Antakaa herrajumala nyt ihmisen olla.

Onko sukulaisia kohtaan nyt ikinä niin lempeää se, että omaisesta kirjoitetaan tällaisia, oli kyseessä kuollut tai elävä ihminen. Helkkarin tekopyhiä ja uteliaita ihmisiä! Ei ollut kuollut ainakaan 10.12. ja senkään jalkeen.

Äskettäin oli nettipalstalla kirjautuneena, eiliseltä edellinen viesti eli elossa on sataprosenttisella varmuudella. Toivottavasti kirjoittelee vielä blogiinsa, niin saavat muutkin selvyyden.

Kai se näkökulma/ pointti oli herättää huomaamaan että hän siivosi kaiken "oikeasta" elämästä mutta ei netistä.

Minä ainakin jäin miettimään miksi hylätä fyysinen maailma ja jäädä elämään nettiin.

Alkuperäinen kirjoittaja kahvilla:
Kai se näkökulma/ pointti oli herättää huomaamaan että hän siivosi kaiken "oikeasta" elämästä mutta ei netistä.

Minä ainakin jäin miettimään miksi hylätä fyysinen maailma ja jäädä elämään nettiin.

Ikuinen elämä.

Alkuperäinen kirjoittaja kahvilla:

Muistaakseni sitä samaa se päiväkirjan kirjoittaja pohti.. Ja päätti sitten ettei jää elämään nettiinkään.

muoks. ei kai hänen tarkoitus ollut että blogi jää nettiin.

Yhteistyössä