se netti päiväkirja jonka kirjoittaja teki itsemurhan ja lopetti koiransakin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Missä se lukee että se teki itsarin?
Mä kävin noita lukee jo silloin kun tuo plääh kirjotti tosta mut mulle ei selvinny

Siellä se luki aika selvästikkin.Ehkä olet lukenut väärää kohtaa jos et huomannut itsarijuttua sieltä?
Sitä ei nimittäin voinut olla huomaamatta jos oikeaa sivua luki..kerrottiin ihan kaikki..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kävin noita lukee jo silloin kun tuo plääh kirjotti tosta mut mulle ei selvinny

Jos se on poistettu?

Jep, tossa aamulehden jutussa sanotaan "Kyseinen teksti poistettiin livejournalista itsemurhan jälkeen."

Alkuperäinen kirjoittaja tosi surullista:

Siellä se luki aika selvästikkin.Ehkä olet lukenut väärää kohtaa jos et huomannut itsarijuttua sieltä?
Sitä ei nimittäin voinut olla huomaamatta jos oikeaa sivua luki..kerrottiin ihan kaikki..

se itsarijuttu oli poistettu sieltä sivuilta.

Siis voi helkkari, ei ole todellista. Tämä henkilö ei ole todellakaan kuollut, vieläkin kirjoittelee. En tiedä onko tietoinen kaikesta haloosta mikä on syntynyt. Uskomatonta, että tuntemattomien ihmisten tarvitsee tehdä asiaa jonkun harkitsemattomasta kirjoittelusta. Itse on tekstinsä poistanut, kun on mieli muuttunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
http://www.aamulehti.fi/sunnuntai/teema/asiat_kolumnit/ps.totuuskaikesta/8306810.shtml

Mikä tuo on olevinaan, referaatti? Ei oikein aukea mulle.

no ei mullekaan

"Kirjoittaja on kirjailija, teatterin tekijä ja esteettisten nautintojen ystävä. Tällä palstalla hän avaa uuden näkökulman kaikkeen, mitä tapahtuu."

siis minkä näkökulman?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
http://www.aamulehti.fi/sunnuntai/teema/asiat_kolumnit/ps.totuuskaikesta/8306810.shtml

Mikä tuo on olevinaan, referaatti? Ei oikein aukea mulle.

no ei mullekaan

"Kirjoittaja on kirjailija, teatterin tekijä ja esteettisten nautintojen ystävä. Tällä palstalla hän avaa uuden näkökulman kaikkeen, mitä tapahtuu."

siis minkä näkökulman?

No just samaa meinasin itse kommentoida... :D

Yhteistyössä