Se miten mä käyttädyn miestäni kohtaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieeeras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieeeras

Vieras
on tosi, tosi väärin mut mä en tiedä miten pääsisin tästä tavasta eroon.. mun mies on ehkä tämän universumin kiltein mies, ei puhu kenestäkään pahaa, käyttäytyy mua kohtaan parhaalla mahdollisella tavalla siis kaikin puolin hyvä mies.. mutta mitä minä teen huudan, valitan, haukun, ärsytän, vittuilen yms..
Enkä mä haluais olla tämmönen ja varsinkaa mun miestä kohtaan joka ei oo sitä ansainnu.. :(

Onko kellään muulla tälläistä? Toivon vaan että joku kaunis päivä oppisin käyttäytymään aikuisten ihmisten tavoin...

Kannattaa miettiä sitä teidän arkea, et miten teillä menee, miten paljon olette yhdessä ym. Mä alan käyttäytyä tommottis jollen saa välillä omaa aikaa. Mut se menee ohi kun pääsee vaikka kavereiden kanssa yksille tai koko päiväksi shoppailemaan ym.

En ole mustasukkainen, omaakin aikaa vietän toisinaan enemmän, toisinaan taas vähemmän..
Kai meillä tai mulla on vaan sit menossa jonkunmoinen "avokriisi" toivottavasti ohimenevä sellainen.

sä oot hemmoteltu. mä olin nuorempana kans vähän tollanen et tykkäsin "tossuttaa" miehiä. no sittenpä kohdalleni astu oikeen kunnon kusipää ja sen jälkeen oon kyllä osannu hyviä miehiä arvostaa! nyt onneks mulla tosi hyvä ja kiltti mies ja sen verran oon viisastunu eipä tuu enää vittuiltua eikä nalkutettua turhasta.. läksyt opittu!

höh. miksi noin?
entä lapset ottavatko esimerkkiä sinusat ja ovat samanlaisia miestäsi kohtaan?

minä joskus vähän käskytän mutta tapana ei ole valittaa tai haukkua tai huutaa tai vittuilla tai ärsyttää. vaan puhua ihan normaalisti.

En syö pillereitä :) Tuo kyllä vois olla niin totta toisaalta että oon liian hemmoteltu, vaikka kyllä tiedän että minkalaisia kusipäitä jotku miehet on.. Eikait se auta kun alkaa kasvaa aikuiseksi tai mies lähtee oikeesti liitämään..

Ei kuitenkaan kannata syyttää itseään siitä, että on nainen. Tuo on naiselle tavallista käyttäytymistä. Hoormoonit näes laittaa teidät ihan sekaisin ja muutenkin. Onhan meissä miehissäkin huonoja puolia, tai sellaisia, joista naiset eivät pidä. Tasaisempia me kyllä ollaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Ei kuitenkaan kannata syyttää itseään siitä, että on nainen. Tuo on naiselle tavallista käyttäytymistä. Hoormoonit näes laittaa teidät ihan sekaisin ja muutenkin. Onhan meissä miehissäkin huonoja puolia, tai sellaisia, joista naiset eivät pidä. Tasaisempia me kyllä ollaan.

Mitä nyt silloin tällöin jotkut meistä polttaa päreet ja käy käsiksi naiseen.
Silloin tosin kyseinen nainen ja koko yhteiskunta unohtaa että nainen on "vittuillut, ärsyttänyt, tossuttanut " muutaman vuoden putkeen. :D

Mä taas olen se tasainen vaimo... Ei parane yleistää. Mies vielä uskoo, että hänellä on aina hyvä syy riehaantua, kun niin käy. Mä olen kyllä toisaalta oppinut sietämään sitä.

Oon ittekin kauhea tossuttaja ja lievästi väkivaltainenkin vielä. Suunnilleen ainoa asia, minkä suhteen mies saa tehdä mitään päätöksiä, on seksi, sängyssä kyllä toteutan kaikki toiveensa, mutta se onkin helppoa koska mies huomioi mut aina ensin niin hyvin kuin vaan on mahdollista ilman että mun tarttisi pyytääkään mitään.

Ja mulla on muuten ollut ihan hirveä ex ja oon kärsinyt aivan kunnon henkisestä väkivallasta ja alistamisesta itse aiemmassa suhteessa, tää viimeisin vaan on hemmotellut mut täysin pilalle ja vieläpä erittäin lyhyessä ajassa!

Kyllä välillä havahdun siihen mikä sika olen ja sitten yritän olla kunnolla, mutta jotenkin lipsun aina vanhaan. Mieskin vaan vitsailee asiasta. Ehkä sitä ei oikeasti haittaakaan? Jos se pistäis mun selän seinää vasten, tää loppuis? Kyllä alkuaikoina olikin paljon riitoja, mutta tuli kriisi jonka seurauksena erottiin, yhteenpalattua se ei oo yhtään pistänyt vastaan missään, senkun lepertelee vaan mulle...

ENkä käytä hormoniehkäisyäkään eikä oo mitenkään vaikea elämäntilanne mulla nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja mies:

Mitä nyt silloin tällöin jotkut meistä polttaa päreet ja käy käsiksi naiseen.
Silloin tosin kyseinen nainen ja koko yhteiskunta unohtaa että nainen on "vittuillut, ärsyttänyt, tossuttanut " muutaman vuoden putkeen. :D

Niin tai ukko tajuaa lähteä, vai pitääkö sen idiootin roikkua siinä niin kauan että lyö? Naisenhan vika tämäkin taas on.

Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:
sä oot hemmoteltu. mä olin nuorempana kans vähän tollanen et tykkäsin "tossuttaa" miehiä. no sittenpä kohdalleni astu oikeen kunnon kusipää ja sen jälkeen oon kyllä osannu hyviä miehiä arvostaa! nyt onneks mulla tosi hyvä ja kiltti mies ja sen verran oon viisastunu eipä tuu enää vittuiltua eikä nalkutettua turhasta.. läksyt opittu!

näinhän se menee. Tarvii tavallaan saada ensin paska että osaa arvostaa hyväää.

Ap sähän selkesti kaipaat että mies on mies eikä hiiiri että laittaa sulle kampoihin ku kiukuttelet. Kannataa kylä yrittää jotenkin oppia käyttäytymään ja sano vaikka miehelle että ei hyväksy sun käytöstä vaan sanoo vastaan

No mun mies nyt ei ole ihan noin pulmunen mutta ihan samanlainen k***pää osaan kyllä itse olla kuin mitä kuvailet.. Normaalisti oon sentään vähän inhimillisempi, mutta tällä hetkellä kun maha painaa tonnin, ei saa nukuttua, kaikki kiukuttaa ja itkettää ja joka paikkaan sattuu, on vaikea olla mukava edes itselleen, saati sitten muille :( Onneksi mies ymmärtää ja tietää ettei tää kestä ikuisesti, toivottavasti :ashamed:

Yhteistyössä