Se mitä mä olen tätä palstaa ja savannaa seurannut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaus

Vieras
niin, Savanna on naimisissa, ja heillä on 2 lasta joista toisella ainakin oli joku vakava sairaus? tms? Yhdessä vaiheessa olivat eroamassa, mutta eivät eronneetkaan. Savanna alkoi stripata että saisi rahaa ja voisi ostella kaikkea uutta. Piti saada uusia huonekaluja kun "vanhat" ei olleetkaan sopivat. Strippaamisen ohella Savanna alkoi käyttää alkoholia useemmin ja sekin aiheutti sitten morkkiksia, jo muutenkin päällä olevan masennuksen ohella. Nyt muuttivat uuteen puolivalmiiseen taloon, josta piti kaataa seiniä että olisi Savannalle sopiva, ja tapetitkin tais mennä vähän niin ja näin... Ai niin, lastenhuoneen kalusteetkin meni uusiksi kun ei ne ollutkaan kivat. Sitten Savanna löysi uuden salaperäisen työpaikan, mistä sai vain harvat ja valitut tietää yn:nä. Piti saada hiustenpidennystä yms. Nyt siellä työpaikalla on joku mies (ilmeisesti siis baarimikko) joka on Savannaan ihastunut, ja Savanna myös häneen mutta yrittää kuitenkin viimeiseen asti kieltää sitä, ehkä eniten itseltään. Nyt on jo pussaillut tämän miehen kanssa, ja tänään on menossa treffeille. Millanen mies tämä Savannan aviomies on, että jaksaa tän kaiken?

Onko mun tiimarivihossa nyt kaikki ajantasalla?

Mun pointti tässä on se, että mä tiedän Savannasta ja sen elämästä enemmän, kuin esim. joistakin työkavereistani, joita kuitenkin tapaan päivittäin (tällä palstalla käyn n. 3-4 kertaa viikossa)

Savikset tahtovat tosi-tv:n
oman pesän ja pienen perheen
päivän lööpistä parisuhteen

oman pesän ja pienen perheen
tilavan auton ja mökin rantaan
rusketuksen ja pienen pc:n

Mutta siis hyvää viihdettähän nää Savannan jutut on. Jos joskus on oikein tylsää, niin tulee vaan tänne ja kaivaa jonkun Savannan ketjun esiin (tai no ei tarvitse kaivaa, nehän on yleensä heti tässä etusivulla)

Yhteistyössä