Se minun "kummitäti" -ketju poistettiin sitten,

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
koska mulla on oma kuva profiilissa, joten joku saattaa tunnistaa "lapseni kummitädin" - vaikka minullahan on kolme lasta ja kummitätejäkin näillä useampia, joten melkoista hakuammuntaahan se olisi. Jos joku kuitenkin tunnisti ihan tämän "päässä vikaa" -kuvauksen perusteella, niin hyvä niin - enpähän ole ainut joka on asiasta sitä mieltä.

ap, voisit siivota useammin. Profiilissasi alimmaisena olevasta kuvasta näkyy selvästi, ettet edes vaivaudu imuroimaan kämppääsi. Häkin alla ja matolla näkyy roskia ja oven vieressä villakoira.

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
ap, voisit siivota useammin. Profiilissasi alimmaisena olevasta kuvasta näkyy selvästi, ettet edes vaivaudu imuroimaan kämppääsi. Häkin alla ja matolla näkyy roskia ja oven vieressä villakoira.

Sulla ei selvästikään ole marsuja lemmikkinä, tai sitten ne ovat passiivisia :D Tuo häkin edusta imuroitiin/ lakaistiin tsiljoona kertaa päivässä, mutta silti sieltä pöllysi puruja. Ainut mikä auttoi oli sitten kuiviketyypin vaihtaminen. Nyt siellä matot pohjalla ja pellettiä pisnurkassa.

Mut villakoiria on ja tulee varmasti aina olemaankin, niitä ei kiinnosta vaikka täällä imuroidaan kerran päivässä - ne tulee silti :D

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:

Sulla ei selvästikään ole marsuja lemmikkinä, tai sitten ne ovat passiivisia :D Tuo häkin edusta imuroitiin/ lakaistiin tsiljoona kertaa päivässä, mutta silti sieltä pöllysi puruja. Ainut mikä auttoi oli sitten kuiviketyypin vaihtaminen. Nyt siellä matot pohjalla ja pellettiä pisnurkassa.

Mut villakoiria on ja tulee varmasti aina olemaankin, niitä ei kiinnosta vaikka täällä imuroidaan kerran päivässä - ne tulee silti :D

Häkin alla ei imuri ole käynyt vuosiin ja se näkyy kuvasta

Häkin alla ei imuri ole käynyt vuosiin ja se näkyy kuvasta

Sulta puuttuu todellisuudentaju koskien marsujen kanssa elämistä :saint: Vaan eipä toi mitään. Mä en todellakaan ole niitä tyyppejä joiden kotona pitää olla steriilit olosuhteet, meillä imuroidaan kerran päivässä ja se riittää mulle. Karvoja on kyllä lattialla, joskus hiekkaakin - ja mikä hirveintä, joskus marsut pudottavat kerroshäkistään papanoita lattialle ;) :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
no kerroit kyllä että se on exäsi sisko =)

Totta kyllä muuten.

Blaah silti. Jos ihminen on seinähullu niin saan kai minä sen sanoa, saahan noista julkimoistakin sanoa vastaavia asioita ja nekin ovat tunnistettavissa :saint:

Siinä onkin eroa: julkisuuden henkilöt ovat eri asia.

Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
no kerroit kyllä että se on exäsi sisko =)

Totta kyllä muuten.

Blaah silti. Jos ihminen on seinähullu niin saan kai minä sen sanoa, saahan noista julkimoistakin sanoa vastaavia asioita ja nekin ovat tunnistettavissa :saint:

Siinä onkin eroa: julkisuuden henkilöt ovat eri asia.

No tääkin on paikallinen julkkis :saint:

Yhteistyössä