Se miehelle tullut sähköposti juttu menee aina vaan oudommaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
tässä linkki edelliseen ketjuus aiheesta.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1577301

Muutaman päivän hiljaisuuden jälkeen tulikin uusi kuva ja selitykset miksei ollut omaa kuvaansa lähettänyt.
Nyt tuli kuitenkin kuva lyhyttukkaisesta blondista, vaikka alunperin kertoi olevansa pitkätukkainen brunette.

Mies sitten kokeili ja keksi salasanan osoitteeseen. Ja sieltä oli lähetetty minuutti ennen miehelle tänään lähettyä viestiä mun osoitteeseen lähes sama viesti mikä miehelle :o Eikä siellä ollut mitään muita viestejä kuin miehelle lähetetyt.

Oon vaan ilmeisesti poistanut sen viestin roskapostin mukana, kun ainakaan sitä ei enää ole mun saapuneet kansiossa.

Kuka ihmeen hullu niitä lähettelee, ja miks mullekin on lähettänyt? En voi käsittää miks joku keksii tollasta :headwall:

jospa miehesi lähttelee niitä ite eli yrittää tehdä sut mustikseksi? Ei kukaan noin vaan keksi tuntemattoman ihmisen spostiosoiteen salasanaa...hän varmaankin tiesi sen,koska on itse luonut kyseisen postin.

Eli lähetit miehelles viestin ilmaismeilistä, lähetit vahingossa omaan meiliiskin (mahollisesti kokeillessas toimivuutta), ja nyt miehen vedättämiseksi hämmästelet netissä että oho, mites se ny noin.

"Mies keksi salasanan" ventovieraan ihmisen meiliin. Niin varmaan joo.

Ai että miehes ajatteli kokeilla tuntemattoman sähköpostiin salasanaa? :o Ja että vielä sattumalta onnistuikin arvaamaan sen ihan oikein? :o

Jompikumpi teistä, sä tai miehes, ootte nyt ilmeisesti jokseenkin sekaisin. Joko sun miehes kusettaa sua tällä asialla ja on siis itse kaiken takana (ja motiivi on hiukan verran kyseenalainen) tai sitten sinä provoat täällä omasta päästäs koko jutun.

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
tässä linkki edelliseen ketjuus aiheesta.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1577301

Muutaman päivän hiljaisuuden jälkeen tulikin uusi kuva ja selitykset miksei ollut omaa kuvaansa lähettänyt.
Nyt tuli kuitenkin kuva lyhyttukkaisesta blondista, vaikka alunperin kertoi olevansa pitkätukkainen brunette.

Mies sitten kokeili ja keksi salasanan osoitteeseen. Ja sieltä oli lähetetty minuutti ennen miehelle tänään lähettyä viestiä mun osoitteeseen lähes sama viesti mikä miehelle :o Eikä siellä ollut mitään muita viestejä kuin miehelle lähetetyt.

Oon vaan ilmeisesti poistanut sen viestin roskapostin mukana, kun ainakaan sitä ei enää ole mun saapuneet kansiossa.

Kuka ihmeen hullu niitä lähettelee, ja miks mullekin on lähettänyt? En voi käsittää miks joku keksii tollasta :headwall:

Mietipä nyt itekin. Ventovieras, joka tietää sun ja miehes postit ja jonka salasanan mies "keksii"?

no mä en usko, että se olis mies, kun näytti myös sen, että on netistä otettu se eka kuva. Ja alkoi ennen mua epäilemään huijaukseksi.

Salasana oli muuten sen verran helppo, ettei sitä tosiaan olis olut vaikea itsekään arvat, kun oli osa itse osoitteesta.

Ja ihan suomea kirjoittaa.

no mä en usko, että se olis mies, kun näytti myös sen, että on netistä otettu se eka kuva. Ja alkoi ennen mua epäilemään huijaukseksi.

Salasana oli muuten sen verran helppo, ettei sitä tosiaan olis olut vaikea itsekään arvat, kun oli osa itse osoitteesta.

Sun miehes meni ventovieraan postiin ihan vaan kokeilemaan keksiskö sen salasanan? :D

Aika harva käyttää salasanana osaa sähköpostiosoitteesta. Ei tulis ihan ekana mieleen lähtä kokeileen. PAITSI tietysti jos oisin ite sen sähköpostitilin avannu ja esittelisin siipalleni että kato ny, keksin kokeilla osia sen sähköpostista!

Ja vielä sattumalta lähteny sun meiliin ja sattumalta sieltä poistettu.... Miehes on tainnu "arvata" sunkin salasanan?

Ja mitään tarvetta mulla ei ole keksiä tollasta, epäilijöille tiedoksi.

Joku sairas tyyppi on ton takana on.

No siitä en tiedä onko sairas, mutta miehes se on.

Kumpi kuulostaa loogisemmalta, sun miehes vedättää, vai nämä melko epätodennäköiset sattumukset peräkkäin:

- sattumalta joku hullu bongaa miehes kuvan netistä ja kiinnostuu
- sattumaltasamainen hullu ei välitä siitä että miehes tajuaa netistä varastetun kuvan vaan tyynesti lähettää uusia
- sattumalta samainen hullu tietää sun sähköpostin
- sattumalta just se posti katoaa
- sattumalta sun miehes keksii kokeilla arvaisko salasanan ventovieraan hullun meiliin
- sattumalta mies arvaa sen
- sattumalta tää hullu ei käytä postiaan mihinkään muuhun kun tähän vedätyk....ei kun siis hulluun sekoiluun

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Ja mitään tarvetta mulla ei ole keksiä tollasta, epäilijöille tiedoksi.

Joku sairas tyyppi on ton takana on.

No siitä en tiedä onko sairas, mutta miehes se on.

Kumpi kuulostaa loogisemmalta, sun miehes vedättää, vai nämä melko epätodennäköiset sattumukset peräkkäin:

- sattumalta joku hullu bongaa miehes kuvan netistä ja kiinnostuu
- sattumaltasamainen hullu ei välitä siitä että miehes tajuaa netistä varastetun kuvan vaan tyynesti lähettää uusia
- sattumalta samainen hullu tietää sun sähköpostin
- sattumalta just se posti katoaa
- sattumalta sun miehes keksii kokeilla arvaisko salasanan ventovieraan hullun meiliin
- sattumalta mies arvaa sen
- sattumalta tää hullu ei käytä postiaan mihinkään muuhun kun tähän vedätyk....ei kun siis hulluun sekoiluun

joskus palstamammojen elämä on tarua ihmeellisempää!!!!

Hmmm..
Mikä sun miestäs vaivaa, ap, kun sen pitää touhuta tämmösiä? Ei taida olla ihan tasapainoinen? Muistelisin että teillä on ollut aiemmin suuriakin ongelmia, ettekö eronneetkin tuossa joku aika sitten? Miehelläs taitaa viirata pahemman kerran päässä.

En kans usko että salasana vaan "keksitään" siitä että on osa saähköpostiosoitetta. ja kukaan ei laita salasanaksi samaa sanaa tai johdannaista kun sähköpostiosoite. Sulla taitaa olla liikaa vapaa-aikaa kotona..?

Alkuperäinen kirjoittaja motiivi?:
Hmmm..
Mikä sun miestäs vaivaa, ap, kun sen pitää touhuta tämmösiä? Ei taida olla ihan tasapainoinen? Muistelisin että teillä on ollut aiemmin suuriakin ongelmia, ettekö eronneetkin tuossa joku aika sitten? Miehelläs taitaa viirata pahemman kerran päässä.

no ei olla erottu koskaan. keväällä oli vaikeaa, mutta ne on selvitetty ja meillä menee oikein hyvin.

Mä en kyllä usko, että se olis mies itse, kun se on todella vihainen tosta pelleillystä.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
älkää vastatko sille mitään, luulisi jaksavan vain poistaa meilit?

se varmaankin on viisainta.

Toivon todella, ettei kukaan kaveri oo keksinyt tota juttua, eihän tässä uskalla luottaa enää keneenkään.

Miehesi taitaa vaan tykätä, kun vastailee viesteihin, ja pitää FB-profiilinsa avoimena niin että kuka tahansa pääsee sieltä hänen kuviaan ja tietojaan katsomaan :/

Ei voi olla vaikeaa olla vastaamatta.

Yhteistyössä