Hyi hel...tti,mikä matto ja mikä haju tuli :x ja pöly ja ja.... :x mä lähetin niitä saman tien takaisin,enkä enää ostaa mitään enää ikinä halvalla |O missä niitä edes tehdään että niin huonoja ne on,varma jossain Kiinassa nurkan takana :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Varmaan jotkut kiinalaiset pikkulapset on ne virkannut :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Varmaan jotkut kiinalaiset pikkulapset on ne virkannut :snotty:
niin joo!Mutta hyi oikeasti mikä haju tuli kun mä avasin yks matto,mä lulin että henki lähtee :x en ikinä ostaa mitään sellaista lapsille.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Varmaan jotkut kiinalaiset pikkulapset on ne virkannut :snotty:
niin joo!Mutta hyi oikeasti mikä haju tuli kun mä avasin yks matto,mä lulin että henki lähtee :x en ikinä ostaa mitään sellaista lapsille.
no arvaa ettei..tilasin varmaan 1-1,5kk sitten ellokselta farkut..ja ne on pesty sen kymmenen kertaa mutta :x mikä haju. Oikeen tiukka muovin käry.
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö::x :x etkös sä tilannu monta vai muistinks oikeinmä kerran oon tilannu kans ja haisi..matto tuli parvekkeelle ni sai haista iha rauhas.. :x
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö::x :x etkös sä tilannu monta vai muistinks oikeinmä kerran oon tilannu kans ja haisi..matto tuli parvekkeelle ni sai haista iha rauhas.. :x
juu mutta saman tien lähetin takaisin,mutta rahaa saan vast myöhämmin takaisin,se on vielä semmonen matto että en pysty edes kokskea kuin liima ja pöly lentää HYJ :x
Alkuperäinen kirjoittaja .:olitko ikeassa tänään??
Alkuperäinen kirjoittaja .:Mä oon kyllä ihan tyytyväinen.Mutta ihanan paksua puuvillaa, mun mielestä ihan hyvälaatuinen. Se matto maksoi 4,99..Sun pitää Savanna ostaa matto jonka hinta on 149 tai 249..silloin saat laadukkaan maton.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja .:olitko ikeassa tänään??
Olin :ashamed: tänään mun äiti oli lasten kaa sielä niin mä pääsin ostoksille kun eilen en ostanut mitään kun en jaksanut olla jonossa,mutta oikeasti tänäänkin ostin todella vähän :/ en löytänyt mitään hyvää
Alkuperäinen kirjoittaja .:Vielä pitää lisätä, että ei mun matoista kyllä liima ja päly lentänyt, pientä liioittelun makua nutVähän oli jotain nöyhtää, joka ähti imuroimalla. Enkä kyllä haistanutkaan mitään outoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja .:olitko ikeassa tänään??
Olin :ashamed: tänään mun äiti oli lasten kaa sielä niin mä pääsin ostoksille kun eilen en ostanut mitään kun en jaksanut olla jonossa,mutta oikeasti tänäänkin ostin todella vähän :/ en löytänyt mitään hyvää
Ja me nähtiin taas Savannan kanssa tänään kans Ikeassa.
Mun piti vasta mennä ens viikolla uusiks mut kävinki sit tänään ja kuinka ollakaan näin Savannan ja jutskailtiin.
Eilenki nähtiin yllätys yllätys Ikeassa.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:Ikävää, itse en enää postimyynneistä tilaa... Ei ole olleet oikein sellaisia tuotteita, mitä on luullut/kuvitellut...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja .:olitko ikeassa tänään??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja .:olitko ikeassa tänään??
mitä sä sieltä sitten etit? miksi sun on aina pakko jotain ostettavaa löytää? ja yleensä paljo,muuten vaan vähättelet että " en löytäny kuin pari pientä" ??
mä etsin aina jotainAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja .:olitko ikeassa tänään??
mitä sä sieltä sitten etit? miksi sun on aina pakko jotain ostettavaa löytää? ja yleensä paljo,muuten vaan vähättelet että " en löytäny kuin pari pientä" ??