Se lähti vihdoin se poitsun hammas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panthera leo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Panthera leo

Aktiivinen jäsen
05.12.2006
5 202
0
36
Tolla 7 veellä se alahammas heilunu hyvän aikaa ja takana tulossa pysyvä ja mä pelkäsin että se kasvaa kamalankin vinoon, kun tuntu ettei se maitohammas sen ihmeemmin liikkunut.

Eilen kattoin sitt, että nyt sieltä jo pari piikkiä paistaa läpi, joten käskin pojan nitkutella sen hampaan äkkiä pois, ettei kauheen vinoon kasvais. No, poika heilutteli aikansa (pari tuntia), hihku vaan että kuuluu kiva niksaus välillä. No, siinä se kitkutteli ja kyllästy koko touhuun, tuumas siskolleen (9½v), että ota tää hammas pois. No likkahan se toimi hampaan irrottajana, kuten on toiminu toisellekin veljelleen. :D

Olisinhan minäkin sen voinu nyppästä irti, mutt mua oksettaa kaikki tollanen - hampaan heiluttelu ja varsinkin se irti ottaminen, kun se rusahtaa! :x En tiiä mikä siinä on, mutt hirvee kammo tollast hampaan irrotusta kohtaan... Poikakin vaan tuumi, että älä äiti katto tänne, niin ei okseta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Ihana kuva!

Meidän poitsulta puuttuu kaksi tuosta alhaalta, jouluaattona lähti toinen hammas, on myös hauskan näköinen...Ikää hällä 6-v.

Kiitos!
Tuol kanssa se viereinen hammas heiluu ihan kivasti, mutta ei ihan vielä silleen kuitenkaan ett tarttis irrottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Ihana kuva!

Meidän poitsulta puuttuu kaksi tuosta alhaalta, jouluaattona lähti toinen hammas, on myös hauskan näköinen...Ikää hällä 6-v.

Kiitos!
Tuol kanssa se viereinen hammas heiluu ihan kivasti, mutta ei ihan vielä silleen kuitenkaan ett tarttis irrottaa.

Meil eka irtosi poitsun synttäripäivänä marraskuun alussa ja toka siis jouluaattona. Ei millään meinannut lähteä kumpikaan, uusi näkyi takana ja huoletti myös jos vinoon kasvaa. Onneksi itse sitten sai nypättyä ne pois kun pienet sormet oli koko ajan heilutushommissa.... ;)

Esikoiselta on jouduttu aika monta hammasta vetämään hammaslääkärissä kun eivät irronneet suosiolla..... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Ihana kuva!

Kiitos!

Meil eka irtosi poitsun synttäripäivänä marraskuun alussa ja toka siis jouluaattona. Ei millään meinannut lähteä kumpikaan, uusi näkyi takana ja huoletti myös jos vinoon kasvaa. Onneksi itse sitten sai nypättyä ne pois kun pienet sormet oli koko ajan heilutushommissa.... ;)

Esikoiselta on jouduttu aika monta hammasta vetämään hammaslääkärissä kun eivät irronneet suosiolla..... :whistle:

Aikas kiva, että irtos synttärinä :D

Toivottavasti noitten hampaat lähtee ihan "normist" kotosalla, mutt jos omat konstit ei riitä, niin kyllä se fiksuinta on hammaslääkärille mennä. :)

Yhteistyössä