Se kävi tykkäämässä!!

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Mun FB-kirjoituksesta siis :D
Ikinä ei oo mitään kommentoinut mihinkään ja nyt oltiin yhtä aikaa koneella niin huomasin että piipahti "tykkäämässä" ja lähti pois...

:heart:

Tällaista pohdin eilen :saint:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1818942

Joo, olen aikuinen. Ihastunut sellainen B)

e
Jeeee :)

Mäkin olen aikuinen, ja ihastunut sellainen... Tökkäsin Sitä eilen Facebookissa, mutta se ei oo reagoinu mitenkään, ei oo tökännyt takaisin tai lisännyt kaveriksi (ei siis olla kavereita siellä) :(

Häpeäsisit
Alkuperäinen kirjoittaja e:

Mäkin olen aikuinen, ja ihastunut sellainen... Tökkäsin Sitä eilen Facebookissa, mutta se ei oo reagoinu mitenkään, ei oo tökännyt takaisin tai lisännyt kaveriksi (ei siis olla kavereita siellä) :(
Hommaa sulle lähestymiskiellon.

Häpeäsisit

Hommaa sulle lähestymiskiellon.

ap

Mäkin olen tökännyt tuota miestä kerran (muutama kk sitten), mutta ei se siihen reagoinut :(

Mona
Älkää nyt hyvät naiset tökkikö ketään facebookissa. En mä ainakaan tajua jos joku on mua tökännyt ja musta se on vähän hölmöä... Laittakaa viesti tai alkakaa tykkäämään sen jutuista aluks ja jos sit vaikka pääsisit muutenkin juttelemaan... :D

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mona:
Älkää nyt hyvät naiset tökkikö ketään facebookissa. En mä ainakaan tajua jos joku on mua tökännyt ja musta se on vähän hölmöä... Laittakaa viesti tai alkakaa tykkäämään sen jutuista aluks ja jos sit vaikka pääsisit muutenkin juttelemaan... :D
Mä olen muutaman kerran tykännyt sen jutuista -> ei reaktiota.
Nyt kun kommentoin, niin se tykkäs siitä ja kommentoi takas :)

ap
Jatkan yksinpuhelua...
Minusta on jotenkin kutkuttava ajatus, että ensin tämä mies kommentoi kirjoitustani ja vasta seuraavana päivänä kävi siitä tykkäämässä ;) Ikään kuin kirjoitukseni olisi jäänyt häneen mieleensä ja hän palasi siihen. Oih :heart:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko kukaan muu koskaan aikuisiällä "seonnut" näin? ;)
Mun työkaveri on :) Hänellä vaikea ero takana ja kun siitä selvis niin alkoi ihan mahdoton 50-villitys ... villityksen seurauksena löysi treffipalstalta 40-kymppisen miehen ja ovat olleet yhdessä jo puolisen vuotta.

Yhteistyössä