se joka auttaa minua saa palkinnon

Alkuperäinen kirjoittaja tiedonjanoinen emo:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Alkuperäinen kirjoittaja tiedonjanoinen emo:
El itässä tapauksessa:
kassaan 5900?
sekkitiliin 2000?
opoon 3100? + 1150? voitto?
varastoon 600?
kaluston 750?
ostovelkaan 1000?

jep

ihkua kiitti! Jos haluat paketin niin laita sinäkin osoite, lähetän pienen palkkion kiitokseksi :D

en halua, kiitos vaan tarjouksesta, oli itse asiassa ihanaa pitkästä aikaa miettiä näitä kirjonpitoasioita =)

Ja en saa onnistumaan kolmatta tilikautta..... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Vääntäkää nyt rautalangasta että mihin noi alkusaldot pitää laittaa? Eli alkusaldoon tulee kaikki mitkä on tasetilillä? Laitetaanko ne as:t niille tileille vai tase tiliin suoraan?

Avemarialle on muuten paketti odottamassa huomista kun postit aukaisee oven :wave: :D
Kiitos hänelle (ja olihan siellä muitakin tosi ystävällisiä auttajia) vielä kerran toisesta tilikaudesta!
Kun saisin vielä ton kolmannen kauden täsmäämään.....

:hug: :hug: :hug: :D :D :D :D :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :p :p :p :p :p :p :p :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: B) B) B) B) :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: =) =) =) =) =) :D :D :D :D :D :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :saint: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: mä tein sen
Vähänkö olen ittestäni ylpee...en tiedä menikö oikein mutta tase tili tuli tasan :D
Sain tehtyä kolmannenkin tilikauden, mitä nyt vähän paperi kului ja kumi lyheni :D

Yhteistyössä