.. on meinaan melkoisen tuhoisa yhdistelmä tämä raskaushormonit & uhmaikänen mie en muutenkaan ole maailman kärsivällisin ihminen ja nyt sitten pinnani on lyhentynyt olemattomiin...tunnen itseni täydeksi paskamutsiksi, kun rähisen viattomalle lapselle mutta en vain voi itselleni mitään. kun räjähdän, niin räjähdän. en tietenkään käy käsiksi, mutta annan kyllä palaa sanallisesti sitäkin enemmän... joten: se joka ärähti kaupassa kolmevuotiaalle " nyt liikettä persukseen tai saat jäädä siihen seisomaan" olin minä. ja minä olin myös se, joka kyllästyi jahtaamaan pikkukärryjen kanssa karkailevaa mukulaa ja kierteli kaikessa rauhassa leipä&maito-osastot läpi , lähtien vasta sitten etsimään jälkikasvuaan.. tosin ei hermojen meneminen liity pelkästään tuohon lapseen, ei todellakaan! yhtenä päivänä, kun tyttö oli mummilassa menimme miehen kanssa kaksin kauppaan ja kilahdettuani jostain ruokaa liittyvästä, huusin miehelle tyyliin "haista sinä paska, syö kuule mitä haluat, mie menen mäkkiin !" ... ja sinne myös painelin, jättäen hämmentyneen miehen seisomaan keskelle kauppaa
jep.. ihanat hormonit |O :headwall:
jep.. ihanat hormonit |O :headwall:
Viimeksi muokattu: