se Anoppi on sitte niin ihana ihminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
appipuoli myhäilil tyytyväisenä kun kerranki oli molemmat sisarusket puolisoineen paikalla ja oli niin idyllistä että oikeen oksetti.
yritti vihjailla että ehkä tämänkin pöydän ympärillä alkaa masut pyöristyä kohta. ihana :heart:
on varmaan joskus kuullu vihjailua että miten molemmissa kodeissa (minun ja miehen, ja miehen siskon ja sen miehen) yritetään tehä lasta.
miehen siskon kodissa jo useatta vuotta. meilä vasta 18 kertaa.

Mutta mitä tekee anoppi?! kadottaa tyystin ne vähäisetki oppimansa käytöstaat ja alkaa se tuttu valitusvirsi.

"ette kyllä ala tekee mitään lapsia, itekki ootte vasta teini-ikäisiä! ehei kuunnelkaa mua kun mä tiedän, lapset on ehdottomasti se pahin virhe mitä mä oon ikinä tehny! siinä menee kuulkaas koko elämä pilalle jos tekee alle nelikymppisenä lapset. nykyään saa odottaa niin miks te ette odota..?"

ois mieski voinu sanoo sille että sulkee sen turpansa.

No katos ne omat lapset (tässä tapauksessa anoppisi pojat ) pysyy aina ja ikuisesti äitinsä lapsina. Ihan sama vaikka ne "lapset" olisi 40 vuotiaita.

Annanpa vinkin: toiseta korvasta sisään ja toisesta korvasta ulos anopin puheet. Sä tulet kuulemaan vielä monta vuotta tuollaista sontaa.

todella. yks päivänsäde!
onneks sillä ei oo yhtään aikaa meille niin saadaan rauhassa tehä sille semmonen hirvee lapsenlapsi! ihan piruuttani kasvatan siitä semmosen tosi kultasen ja kiltin lapsen jolla on hyvä käytös, saa nähä että ainoo virhe sen elämässä on väärä lääkitys ja hoito!

Olisko sellainen mahdollista, enkä nyt puolusta sun anoppia, mutta jotkut ihmiset on niin outoja et se kuvitteli et tuo auttaisi? Siis jos se tietää et yritätte mutta ei tärppää, niin toi oli jollain kierolla tavalla sen kieno lohduttaa? Tyyliin "älä murehdi ettei tärppää, helpompaa se onkin vasta sitten myöhemmin, nauttikaa nyt" ?

Alkuperäinen kirjoittaja minkä ikäisiä olette?:
enkä millään pahalla kysy...

mä täytän 22 parin kk:n päästä, mies 24 nyt. miehen sisko on 21 ja sen mies on...25-26 en oo varma.

ei kai me olla niin nuoria että elämä menis lapsesta pilalle? varsinkaan kun molemmissa taloissa lapsi ois tervetullut.

Alkuperäinen kirjoittaja tuli vaan mieleen mut en tunne:
Olisko sellainen mahdollista, enkä nyt puolusta sun anoppia, mutta jotkut ihmiset on niin outoja et se kuvitteli et tuo auttaisi? Siis jos se tietää et yritätte mutta ei tärppää, niin toi oli jollain kierolla tavalla sen kieno lohduttaa? Tyyliin "älä murehdi ettei tärppää, helpompaa se onkin vasta sitten myöhemmin, nauttikaa nyt" ?

se voi hyvin olla, et kyllä mä tuotaki ajattelin. pyrin aina ymmärtämään toisia ihmisiä, mutta tuo oli kyllä niin henkilökohtanen loukkaus että tiukkaa tekee.

Yhteistyössä