Se aika, kyläily ja vessan roskis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
On mulla ongelmat...Mutta ahistaa kun lähetään anoppilaan, anoppi on jo ilmeisesti siinä vaiheessa elämää ettei kärsi "naistenvaivoja", eikä sillä sitten ole vessassa ollenkaan roskista..No itelläpä on juuri nyt se aika kun sitä roskista tarttis...Hiton kiva jonkun muovikassin kanssa juosta vessassa..

Ootteko ite kylässä huomauttaneet et tarttette roskiksen vai miten?

Musta on jotenkin outoa ettei ole ollenkaa roskista vessassa... :D

meillä ei ole roskista vessassa, lapset sorkkis turhaan sitä. Siksipä mulla on suljettu roskis olemassa muualla ja vien usein roskat, ettei ehdi haisemaan. Mutta kylässä menkkojen aikaan menen aina veskiin käsilaukun kanssa, siellä on meikit, sidepussi ja pieniä muovipusseja. Yleensä kannan roskani kotiin, mutta jos viivymme kauemmin kuin kaffitteluvieraat, laitan huomaamattomasti sidepussukkani sitten sinne roskiin, mikä kyläpaikassa on. Suljettu pussi ei haise.

En tajua mikse roskista ole, mutta en kyllä koe sitä ongelmana. Jos ei oo ni sit ei oo ja sit sujautetaan tähteen muihin roskiksiin. Onneksi joka kodissa kuitenkin roskis löytyy jostain.

Ikuisuusaihe palstalla, osa kokee, että se rätti pitää vetää lipputankoon ja liehutella muiden edessa roskiinmenomatkalla, mä sujautan sen paperin sisään ja vien ohimennen nyrkin sisällä roskiin. ei tuota onkelmaa.

Kai sitä vois viedä sinne anopin keittiöroskikseen. Harvoin kyl tulee kyläpaikkoja missä ei oo roskista vessassa. Ei munkaan äiti tarvi enää mut siltä tulee silti naamalappuja jne joten roskis edelleen vessassa.
Pappalan huussissa on ohjelappu mihin viedään sellaset roskat.

Ajattelit sitten tehdä "siitä ajasta kuukaudesta" oikein numeron pyytämällä vessaan erikseen roskiksen?
Hitsi en kyllä muista että tuo olisi ollut koskaan ongelma missään kyläpaikassa vaikka kaikilla ei ole vessassa roskista. Ei muuten ole meilläkään, siis näkyvissä...
Kietaiset suojan tarvittaessa vaikka vessapaperiin ja viet roskikseen tekemättä siitä numeroa. Tai varaat kassiin pienen muovipussin ja viet kotiroskikseen, jos on lyhyt vierailu. So simple.

Vinkki: Liimaa side kiinni vessan takapuolelle. Menee hetki ennenku löytyy ja sit anoppi ei voi kohdistaa sidettä suhun. Se on mielenilmaus jos joku!!! Varmasti on ensikerralla roskis.

Mulla on siteessä jo ittessään se muovi joka laitetaan siteen ympärille ja vielä varaan vaikka pikkupussin tai tosiaan vessapaperia ja sitten laitan roskiin tai käsilaukkuun ja tyhjään sitten kun sen aika on.

Jos käytät alwaysin siteitä, niin kun otat käytetyn siteen housuistas ja avaat uuden yksittäisen sidepaketin, niin kääri se käytetty side siihen yksittäiseen sidepakettiin, josta juuri otit uuden siteen. Siinä on vielä hyvin toimiva tarra, käärit sen rullalle ja sillä tarralla kiinni. Tolleen mä teen kotonaki

No jo on sinullakin ongelma :O Itsekään en ole siinä vaiheessa etteikö naistenvaivat olisi riesana mutta roskista meille ei vessaan IKINÄ tule. Et voi sitten kääsiä vaippojasi siihen vaippasi muoviin ja heittää keittiön roskakoriin joka varmasti tyhjennetään päivittäin, vai pelkäätkö että anoppi suuttuu kun et ole paksuna :D
Tai opettele käyttämään kuukuppia niin ei ole tuotakaan ongelmaa.

Mä käärin siteen paperin sisään ja tungen taskuuni. Heitän sitten ohimennen keittiön roskikseen. Miten tästäkin voi tehdä noin vaikean asian?

Joo en mäkään tajua, just tuo "kiikuttaminen" on niinku jonkun kuukautisten ylistystanssin tekis käytettyä sidettä heiluttaen. Että varmasti muut huomaa... Eiku ohimennen roskiin vaan.

Ja JOS joku näkee että käy viemässä roskan ni... Ööööö? mitä sitten? Näkihän se jo että kävi VESSASSA, ei juma ties vaikka ois PASKONU???

[QUOTE="vieras";22785712]Jos käytät alwaysin siteitä, niin kun otat käytetyn siteen housuistas ja avaat uuden yksittäisen sidepaketin, niin kääri se käytetty side siihen yksittäiseen sidepakettiin, josta juuri otit uuden siteen. Siinä on vielä hyvin toimiva tarra, käärit sen rullalle ja sillä tarralla kiinni. Tolleen mä teen kotonaki[/QUOTE]

Näin juuri. Kylässä ollessani vetäsen siihen vielä paperin ympärille ja vien vaikka keittiön roskikseen kuin nenäliinan, tekemättä siitä mitään numeroa.

Ei meillä kotonakaan ole vessassa roskista, on niin pieni vessa ettei sinä yksinkertasesti ole sopivaa paikkaa. Vien aina keittiön roskikseen enkä ymmärrä mikä ongelma siinä sitten on. Ei meillä kukaan käy syömässä niitä roskia tai muuta vastaavaa.

Vaihdevuodet ylittänyt nainen tuskin tarvitsee vessassa roskiksta mihinkään ja vaikka sellainen olisi sen tyhjentämisväli niin pitkä, ettei sinne missään tapauksessa voi laittaa siteitä. En ymmärrä miksi kukaan tekee menkoistaan noin suurta ongelmaa, että pitää jo etukäteen miettiä missä on roskin. Käytä tampooneja niin ei tarvi kantaa verisiä myttyjä taskussa tai jos on ihan pakko käyttää sidettä, niin käytetty side uuden siteen papereihin tai vessapaperiin ja taskuun ja sopivalla hetkellä viet sen roskiin. Itse en laittaisi käytettyä sidettä kenenkään vessan roskiin, jollei talossa olisi kertakäyttövaippoja käyttävä vauva, koska muuten se side saattaisi lojua roskiksen pohjalla monta viikkoa haisemassa jos talon naisihmisen kierto sattuu olemaan ihan erilainen kuin omani.

Ensin haudotaan housuissa jotain muovipötköä, joka on ollut ainakin kahteen muuhun muoviin pakattuna ja sitten vielä kääritään se käytön jälkeen muoviin ja erillinen pussikin pitäisi saada.

Siteet on ällöjä ja tosi epäekologisia.

Vaihdevuodet ylittänyt nainen tuskin tarvitsee vessassa roskiksta mihinkään ja vaikka sellainen olisi sen tyhjentämisväli niin pitkä, ettei sinne missään tapauksessa voi laittaa siteitä. En ymmärrä miksi kukaan tekee menkoistaan noin suurta ongelmaa, että pitää jo etukäteen miettiä missä on roskin. Käytä tampooneja niin ei tarvi kantaa verisiä myttyjä taskussa tai jos on ihan pakko käyttää sidettä, niin käytetty side uuden siteen papereihin tai vessapaperiin ja taskuun ja sopivalla hetkellä viet sen roskiin. Itse en laittaisi käytettyä sidettä kenenkään vessan roskiin, jollei talossa olisi kertakäyttövaippoja käyttävä vauva, koska muuten se side saattaisi lojua roskiksen pohjalla monta viikkoa haisemassa jos talon naisihmisen kierto sattuu olemaan ihan erilainen kuin omani.

Et kai vedä tamponeja vessasta alas??

Nyt sitten HUOM se tampaxi on etovampi kuskata kuin side ja sitä ei saa laittaa pönttöön!! Siinä vasta anopille lahja ku menee viemärit tukkoon ja sieltä putkimies löytää miniän tampaxin. HUH!!!

Niin et tukitaan kyläpaikan vessa tamppooneilla?Ootko ikinä kuullu ettei niitä saa heittää vessanpönttöön vaan ihan yhtälailla nekin täytyy roudata roskikseen...

Hei, en mä aatellu anopille alkaa sepustaa et mulla on menkat, mihin mä nää työnnän..
Ihan oikeesti, annetaan olla, eiköhän se nyt ole todettu kuinka typerä olen kun edes asiaa mietin.

Niin et tukitaan kyläpaikan vessa tamppooneilla?Ootko ikinä kuullu ettei niitä saa heittää vessanpönttöön vaan ihan yhtälailla nekin täytyy roudata roskikseen...

Hei, en mä aatellu anopille alkaa sepustaa et mulla on menkat, mihin mä nää työnnän..
Ihan oikeesti, annetaan olla, eiköhän se nyt ole todettu kuinka typerä olen kun edes asiaa mietin.

En käytä Tampaxia, mutta ainakin mun tampoonipaketin kyljessä lukee biologisesti hajoava ja ne kyllä saa vetää vessasta alas.

Yhteistyössä