Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kun on suurin puolue, kuten demarit huomisen jälkeen, niin on ihan sama mihin suuntaan kannatus on mennyt edellisistä vaaleista.
Suomen mitäänsanomattomin puolue suurin Suomen mitäänsanomattomimmassa paikassa?![]()
Suomen mitäänsanomattomin puolue suurin Suomen mitäänsanomattomimmassa paikassa?![]()
Juu, luin tosta jo eilen. :vampire:
Mikä tietotoimisto minä olen, hyvänen aika sentään.:xmas:
Onkohan Satakunta niitä harvoja alueita jossa persuilla on kunnon ehdokkaita? Koko Suomessa niiden kannatus on pudonnut aika jyrkästi mikä johtunee siitä että vaalien alla ihmisten on pitänyt alkaa oikeasti miettimään sitä ehdokasta. Ja siinä vaiheessa ihmiset ovat tajunneet ettei persuilla ole vakavasti otettavia ehdokkaita Soinia lukuunottamatta juuri ollenkaan. Ja kun Soinin "lippalakki ja meloni"- hedelmäpeliä on seurannut niin ei kovin vakavastiotettavalta tunnu sekään.
Tarkoitin siis kannatuksen pudotusta galluppien huippuluvuista viime kuun lopun 15%. Ja sama suunta on jatkunut. Ymmärtäähän sen että helppo on sanoa äänestävänsä peruja mutta kun se valinnan paikka tulee niin moni ajatteleekin sitten oikeasti järkevästi. Siitä se varmaan johtuu että persujen kannatus laskee vaalien lähestyessä.
Persut on nobodeja, mua vituttaa kokoomus.
Jee! Kaikki huomenna uurnille demareita äänestämään! :heart: