Scooter. Onko mua huijattu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Ostin tytölle Emmaljunga scooterit. Aina ennen Brioa suosinut :D Mies sai suostuteltua ostamaan ne vieläpä käytettynä.

Ostin sitten myyjän mukaan vuoden 2011 vanhan malliset rattaat.

Nyt kuitenkin kaverini katsoi niitä ja sanoi niiden olevan vuoden 08! rungossa lukee niin kuulma. Enpä tollastakaan ole tiennyt, että jungissa lukee vuosikin kyljessä (tyhmä minä)

Sitten vielä kun ne on beiget niin kuomussa ja sivuisssa on jt pieniä tosi pieniä likaläikkiä. Kaveri sanoi niidenkin näyttävän ihan homeelta jota on yritetty pestä pois...

Olinpas tyhmä ja pistin rahani sitte tollasee..

Ei muuta. Ärsyttää vaa nii kovasti. Ois pitäny vaa ostaa uutena..

Siis onko muka näin?

Myin just meiän yhdistelmävaunut vuoden 11 mallin pois. Oisinko voinu oikeesti sanoo et 13 vuoden malli juu juu. Vielä ostajankin kysyessä "onko nämä vuoden 13 siis" oisin vaan sanonu juu juu... niin en ois huijannu?

Mitä väliä sillä vuosimallilla on, jos kerran kärrit muuten miellyttävät? Siis väärinhän tuo on myyjältä, mutta jos sä kerran tykkäsit niiden ulkonäöstä, niin mitä väliä, miltä vuodelta ne ovat?

Homeasia on juttu erikseen, mutta se selvinnee haistamalla. Homeen erottaa kyllä hajusta, kyseessä voi olla muukin tahra.

Kyllä sinua on huijattu vuosimallin osalta, mikäli on annettu harhaanjohtavaa tietoa myyntihetkellä. Likatahrojen osalta, olet tarkastanut tuotteen, joten niistä ei voi niin helpolla valittaa.

Mitä väliä sillä vuosimallilla on, jos kerran kärrit muuten miellyttävät? Siis väärinhän tuo on myyjältä, mutta jos sä kerran tykkäsit niiden ulkonäöstä, niin mitä väliä, miltä vuodelta ne ovat?

Homeasia on juttu erikseen, mutta se selvinnee haistamalla. Homeen erottaa kyllä hajusta, kyseessä voi olla muukin tahra.

Totta kai on väliä onko tuote 2v vanha vai 5v vanha!!!

Joo. Ärsyttää kyllä, että vanhemmat mitä luulin.

Onhan se varmasti niin, että homeesta turha enää valittaa kun ne olen ostohetkellä nähnyt. Ois pitäny katsoo tarkemmin ja pyytää enemmän valoo päälle niin ois ne ehkä nähnykkin.

Vuosiluvusta voisin kyllä mainita vielä.

Kyllä sillä vuosimallilla on selkeästi vaikutusta hintaan. 5 v vanhat rattaat on paljon halvemmat kuin 2 v vanhat. Minusta sinua on huijattu, olisin yhteydessä myyjään.

Paljonko maksoit rattaista?

Mun mielestä ikää enenmmän vaikuttaa rattaiden käyttöaika. Jos niissä on kärrätty yhtä lasta vuoden verran viisi vuotta sitten, ovat ne todennäköisesti ihan ok, kunhan ne on säilytetty oikein. Mutta vaikka ne olisivat uudemmatkin, mutta ovat olleet jatkuvassa käytössä vaikka sisaruksilla, kunto voi olla paljon huonompi kuin niissä vanhoissa.

Tosin myyjä on saattanut ostaa ne uutena vaikka ovatkin vanhaa mallia. Ei kaikki mieti jotain vuosimallia kun kyseessä on rattaat eikä auto! Lienee olennaisinta montako vuotta ovat olleet käytössä.

Kyllä mä sinuna alkaisin urputtaa myyjälle. Ja koettaisin ainakin pyytää osan kauppahinnasta takas. Ja huutiksesta jos ostit niin ainakin sellasta negatiivista palautetta antaisin että muutkin tietää mikä kusettaja on kyseessä. Tuo homeasia on mun mielestä pahempi kuin vanhat rattaat. Sitä on hankalaa saada pois ja itiöt leviää hengitysilmaan vauvalle.

Myyjä on voinut ostaa ne uutena vuonna 2011, vanhoja poistuvia malleja saa aina edullisesti kaupoista. Etenkin jos hän on maininnut niiden olevan vanhan malliset 2011 rattaat.

mää mietin samaa, että myyjä on voinu ostaa ne kaupasta kyllä tuolloin, on saanut alella ne kun ei oo ollu sen vuoden mallia, toisaalta siitä en tiedä, että myydäänkö liikkeessä kolmevuotta sitten olleita malleja...

Yhteistyössä