Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Millon sä Scarlett käyt oikein siellä töissä kun palstalla näytät aina iltaisin olevan? Ja joo, olen minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Millon sä Scarlett käyt oikein siellä töissä kun palstalla näytät aina iltaisin olevan? Ja joo, olen minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Millon sä Scarlett käyt oikein siellä töissä kun palstalla näytät aina iltaisin olevan? Ja joo, olen minäkin
Mitä se sulle kuuluu :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mun pitäis jaksaa raahautua tekee yksi hamppari,elikkäs burgeri,ei vaan jaksa mennä jääkaapille asti :/
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Pitäiskö mun pyörtää päätökseni ja lopettaa tää yksin päteminen :/
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Pitäiskö mun pyörtää päätökseni ja lopettaa tää yksin päteminen :/
Meinaako käydä aika pitkäksi?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Pitäiskö mun pyörtää päätökseni ja lopettaa tää yksin päteminen :/
Meinaako käydä aika pitkäksi?![]()
![]()
Arvaa:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:miks vaivautuu nostamaan VUODEN vanhan aloituksen?