V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Ei ole näkynyt. Ja olen aika tasaisesti tämän päivän päivystänyt...B)
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Ei ole näkynyt. Ja olen aika tasaisesti tämän päivän päivystänyt...B)
Alkuperäinen kirjoittaja tanja:eikös savanna ole annabell?? mitä hänelle on sattunut?Laita edes linkki, huolestuttaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Eilen illalla on hän viimeksi kirjautunut.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:mitä ap epäilet sattuneen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ellu:Täh! Pitääkö olla jo jotai sattunu jos ei päivään käy kaksplus palstalla imoittamassa itsestään?
Savannallaki on muuta elämää kuin tää palsta! Luulisin ainaki.
Alkuperäinen kirjoittaja Varpunen:Alkuperäinen kirjoittaja ...:mitä ap epäilet sattuneen?![]()
No en varsinaisesti osaa epäillä mitään tarkkaa, mutta huolissani olen, kun hänen tekstit olivat eilenillalla niin surullista luettavaa..No toivottavasti kaikki on hyvin. Luultavasti vain kuvittelen.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Varpunen:Alkuperäinen kirjoittaja ...:mitä ap epäilet sattuneen?![]()
No en varsinaisesti osaa epäillä mitään tarkkaa, mutta huolissani olen, kun hänen tekstit olivat eilenillalla niin surullista luettavaa..No toivottavasti kaikki on hyvin. Luultavasti vain kuvittelen.
mitä niissä eilisissä teksteissä luki?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Ei ole tänäänkään Savannaa näkynyt.