Minua harmittaa, kun Savanna otettiin syntipukiksi ja bannattiin!

• Viestiketjun aloittaja Minua vaan harmittaa
  • Ensimmäinen viesti
Minua vaan harmittaa
Savannasta ei saa kirjoittaa, sillä heti tulee viestiä "eikö tästä ole jo kirjoitettu riittävästi" tai "eiköhän tämä jo riitä" jne.

En hyväksy sitä, että ketään aletaan kiusata. Tälläkin hetkellä palstalla pyörii kommentteja ja keskusteluja, jotka ovat ihan Savanna-aiheen veroisia. Minusta Savannasta tehtiin palstan syntipukki ja kiusattu.

Jos Savannan kirjoittamat kirjoitukset olivat niin arkaluonteisia, niin pyydän hyvät modet: pitäkää sama linja muidenkin kohdalla! Heti, kun kirjoituksessa mainitaan seksi, pylly tms. niin kirjoittelu kuriin!

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Vaikka Savanna on mun mielestäni vallan herttainen persoona, niin kieltämättä hän kyllä myös itse osaa sen provosoinnin taidon.
NImenomaan..eikä tässä mikään ajojahti ole ollut.. Oikeesti jos kuka tahansa tekee kymmeniä aloituksia ja niissä provosoinnin henki...
Kyllä asiallisestikin voi kirjoittaa.

Musta modet hoitaneet ihan ok hommansa.

:wave:

migreenikko
Mä muutamia SAVANNAN aloituksia luin,mutta kyllä siellä oli todella haukkumista hänelle laitettu,että hävettää todella,kun täällä on seassa näitä mustia jotka tulee haastamaan riitaa.
Siksi mä en ala kirjautumaan tänne ollenkaan.
Toivottavasti SAVANNA ei tule enään tänne takaisin,sillä teki kyllä pahaa lukea kuinka haukutte häntä,miltä se tuntuu,oletteko mustat miettineet sitä,kun täällä on näitä mustia jotka haukkuu kaikkia.Oletteko samanlaisia tuolla netin ulkopuolella,jos niin teillä ei kyllä kovin paljon ystäviä ole.

Täällä pitäisi olla asiallinen käytös ja kirjoittelu,niin todella paljon SAVANNAN kirjoittelun ketjuissa oli asiatonta tekstiä Savannaa kohtaan.

juuri näin
Alkuperäinen kirjoittaja migreenikko:
Mä muutamia SAVANNAN aloituksia luin,mutta kyllä siellä oli todella haukkumista hänelle laitettu,että hävettää todella,kun täällä on seassa näitä mustia jotka tulee haastamaan riitaa.
Siksi mä en ala kirjautumaan tänne ollenkaan.
Toivottavasti SAVANNA ei tule enään tänne takaisin,sillä teki kyllä pahaa lukea kuinka haukutte häntä,miltä se tuntuu,oletteko mustat miettineet sitä,kun täällä on näitä mustia jotka haukkuu kaikkia.Oletteko samanlaisia tuolla netin ulkopuolella,jos niin teillä ei kyllä kovin paljon ystäviä ole.

Täällä pitäisi olla asiallinen käytös ja kirjoittelu,niin todella paljon SAVANNAN kirjoittelun ketjuissa oli asiatonta tekstiä Savannaa kohtaan.
Näin on. Komppaan satasella

Yhteistyössä