Saunominen

  • Viestiketjun aloittaja jamina
  • Ensimmäinen viesti
jamina
Tää ei ehkä kuulu ihan tälle palstalle, mutta en tiä mihin sen laittaisin.

Eli siis olen poikaystäväni kanssa lähdössä viettämään viikonloppua mökille. Siihen tietenkin kuuluu saunominen. Välillä tulee aina salaa vilkuiltua poikaystävän pullottavaa housujen etumusta ja pelkään etten pysty oleen vilkuilematta hänen etumustaa saunassa. Pelkää rakkaani huomaavan että katselen sen seisovaa kalua. Miten miehet suhtaudutte, jos huomaatte saunassa tyttöystävänne/vaimonne salaa vilkuilevan etumustanne?
 
multitalentti maitokuski
Senkun katsot ihan avoimesti ja vaikka kokeiletkin.
Jos kyse on tyttöystävästä tai vaimosta, niin kyllä salaa vilkuilua pitäisin perin omituisena..
 
jamina
Onko monikin mies sitä mieltä että on ihan ok, jos tyttöystävä katselee etumusta saunoessa? Eikö asia yhtään häiritse miestä?

Pelkään että tulee kiusallinen tilanne, jos mieheni huomaa minun katselevan hänen etumustaan. Itse varmaan saattaisin nolustua jos yrittäisin vilkuilla salaa ja jäisin kiinni.
 
Neu Voi Lee
No, jos se kova kanki sinua häiritsee niin onhan sulla kaikki keinoit sielää saunassa käytettävissä sen olomuodon muuttamiseksi pehmeämmäksi. Ja, jos sillä seisoo pelkästään sen takia, että olet saunassa sen kanssa niin onhan siihen oltava joku syy. Ei se omia aikojaan seisomaan ala. Otat rohkeesti vaan aloitteen käsiisi ja autat häntä pääsemään siitä seisokista. Ja saathan sä siinä itekkin sit jotain.
 
sohfvfhis
Olen sitä mieltä,tollanen nainen joka salaa vilkuilee poikaystävän pippeliä saunan lautasilla,on ihastuttava söde ja seksi nainen.Siitä homma etenee luonnon viettien mukaan.
 
jamina
Alkuperäinen kirjoittaja Neu Voi Lee:
No, jos se kova kanki sinua häiritsee niin onhan sulla kaikki keinoit sielää saunassa käytettävissä sen olomuodon muuttamiseksi pehmeämmäksi. Ja, jos sillä seisoo pelkästään sen takia, että olet saunassa sen kanssa niin onhan siihen oltava joku syy. Ei se omia aikojaan seisomaan ala. Otat rohkeesti vaan aloitteen käsiisi ja autat häntä pääsemään siitä seisokista. Ja saathan sä siinä itekkin sit jotain.
Ei mua kova kanki häiritse. Ajattelin vaan että miestä saattaa häiritä mun käytös, kun salaa yritän katsella sitä. Haluan vaan tietää mitä miehet ajattelee moisesta käytöksestä. Pitäs varmaan yrittää olla katselematta miehen kalua?
 
saunojamies
kattele vaan ihan avoimesti kalua ja samalla voit ohimennen kehua sitä ja vaikkapa pilke silmässä kysellä,että mistäköhän moinen johtuu.käännäppä se asia toisinpäin,miltä sinusta tuntuu kun kaverisi kuitenkin myös vilkuilee sua. elikkäs mä luulen,että ei kukaan mies huonoa tykkää jos huomaa naisen vilkuilevan kalustoa,etenkin kun vilkuilija on kuten sinäkin varmasti olet....tosi haluttava.
 
Sivupersoona
Kiva kun kirjoititte. Tuo selittää pitkälle yhden minua vaivanneen asian, jota täältäkin olen joskus kysellyt. Naisia siis todella nolostuttaa katsella miehen paljasta kalua. Vaimoni kun ei ole 30:n vuoden aikana oppinut katselemaan sitä. Siksi sanon teille, että moni mies jopa haluaa katsottavan.
 
-pit
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Kiva Naisia siis todella nolostuttaa katsella miehen paljasta kalua. /quote]

No voi hyvän tähten!

Nolostuttaa toki, jos kyseessä on naapurin Jarskan kalu. Jos oman miehen kalua on noloa katsella, niin eipä taida olla kovin hyvin asiat mallillaan.
 
jamina
Alkuperäinen kirjoittaja saunatonttu...:
Teidän pitää jakaa omat saunavuorot. Saa ihan vapaasti olla sellainen kun on. Onks se nyt ihan pakko mennä yhdessä saunaan?
Ei meidän mikään pakko oo mennä yhdessä saunaan. Mutta se on kivampi saunoa kullan kanssa kuin yksin. Uskoakseni me molemmat olla sitä mieltä että voidaan saunoa ja jopa haluataan saunoa yhdessä. Tottakai kultani saa saunoessakin olla vapaasti sellainen kuin on.
 
häveliäs tyttö
Huomaavainen mies laittaa paksun pyyhkeen ympärilleen, ettei ujon tytön tartte tuntea oloaan kiusaantuneeksi. Onhan se seksikkäämpääkin olla vähän puettu kuin ihan alasti.
 
joku vaan
Alkuperäinen kirjoittaja häveliäs tyttö:
Huomaavainen mies laittaa paksun pyyhkeen ympärilleen, ettei ujon tytön tartte tuntea oloaan kiusaantuneeksi. Onhan se seksikkäämpääkin olla vähän puettu kuin ihan alasti.
Eiköhän saunassa kuitenkin voi olla ihan alasti? Mielestäni saunaan voi oman kullan kanssa ihan hyvin mennä alasti. Ei saunassa kuulu laittaa ympärilleen mitään paksua pyyhettä.
 
Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja -pit:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Kiva Naisia siis todella nolostuttaa katsella miehen paljasta kalua. /quote]

No voi hyvän tähten!

Nolostuttaa toki, jos kyseessä on naapurin Jarskan kalu. Jos oman miehen kalua on noloa katsella, niin eipä taida olla kovin hyvin asiat mallillaan.
Käsittääkseni aloittajallakin oli vähän samantyyppinen ongelma. Itse olen tuohon tottunut, joten ei se enää minua haittaa. Toivon kuitenkin ettei siitä tarvitse kenenkään muun kärsiä.
 
-pit
"Käsittääkseni aloittajallakin oli vähän samantyyppinen ongelma. Itse olen tuohon tottunut, joten ei se enää minua haittaa. Toivon kuitenkin ettei siitä tarvitse kenenkään muun kärsiä. "

Ihminen joka antaa työntää sisäänsä elimen jota on omasta mielestään noloa katsella, on kyllä hyvin estoinen. Se että sinun vaimosi ja aloittaja ovat seksuaalisesti estyneitä persoonallisuuksia, ei suinkaan tee kaikista naisista sellaia.

Aloittajan veikkaan olevan hyvin nuori ja kokematon.
 
Minäkin...
...luulen, että aloittaja ja poikaystävänsä ovat nuoria ihan jo senkin perusteella, että ap:n poikaystävällä tuntuu olevan kestoerektio : ) Jos miehellä seisoo koko saunareissun ajan, eikä hän "häpeä" sitä eli yritä tavalla tai toisella peitellä, niin ei muuta kuin katso ja koske ihan rauhassa.
 
Pellavaliina
Ettekö ole vielä harrastaneet seksiä ollenkaan, jos miehen vehkeen katselu ujostuttaa? Kyllä hänkin takuulla vilkuilee rintojasi ja jalkoväliäsi, ihan samat tuumat miehellä on päässä kuin sinulla.

Parasta tehdä niin, että ihan julkisesti huomioit kikkelin ja sanot jotain kehua siitä, tai sitten vilkuilet todella huomaamattomasti. epämääräinen luimistelu on hassua. Mutta kyllä se siitä ajan kanssa lutviutuu, älä huoli.
 
voijeesuskristus
Alkuperäinen kirjoittaja jamina:
Ei mua kova kanki häiritse. Ajattelin vaan että miestä saattaa häiritä mun käytös, kun salaa yritän katsella sitä. Haluan vaan tietää mitä miehet ajattelee moisesta käytöksestä. Pitäs varmaan yrittää olla katselematta miehen kalua?
Ei tietysti häirtitse, koska sä et ole tyttö vaan peräkammarin poika Kiteeltä (pahoittelut kiteeläisille).

Ei kai kukaan oikeasti kirjoita tällaista tänne, eihän.

 

Yhteistyössä