Kivat sulle.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Joo. Myös veljen kanssa saunoisin ja olen saunonutkin.
Vähän hankalaa,kun on jo mullan alla...En vaikka olis elossa.Alkuperäinen kirjoittaja örk:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Olisi faijalle liian kova pala...
Ei kestä tatuointeja tai lävistyksiä.
moikka :wave:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Joo. Myös veljen kanssa saunoisin ja olen saunonutkin.
MoiAlkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:moikka :wave:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Joo. Myös veljen kanssa saunoisin ja olen saunonutkin.
Erilaisissa paikoissa Nänni, napa neljästi, labia muutamaan kertaan ja clithood sekä frouchette. Ja kyllä ne renkaat vilkkuvat saunassa... varsinkin, kun asettelen itseni lauteille varovasti.Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
mun lävistykset näkyy vielä kaikki ilman nakuilua - toistaiseksi :xmas:
missä sulla on?
oikein mukavaa, että iskä saa saunoa ilman tytärtäänAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Erilaisissa paikoissa Nänni, napa neljästi, labia muutamaan kertaan ja clithood sekä frouchette. Ja kyllä ne renkaat vilkkuvat saunassa... varsinkin, kun asettelen itseni lauteille varovasti.Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
mun lävistykset näkyy vielä kaikki ilman nakuilua - toistaiseksi :xmas:
missä sulla on?
Minä olen mukava ja ajattelevainenAlkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:oikein mukavaa, että iskä saa saunoa ilman tytärtään