Saunoisitko isäsi kanssa tissit ja tussu paljaana?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Jaa, en oo ajatellut.

En oo tainnut koskaan edes saunoa isäni kanssa? Paitsi vauvana.
Jos tollaiseen tilanteeseen joskus pääsisin (kyllä, pääsisin) niin ihan sama.
Yhteinen saunailta ois jo niin iso juttu tässä olemattomassa isäsuhteessa, ettei siinä häveliäisyys paljoa kiinnostaisi.

"heikku"
Sanoisin. En tosin pidä saunomisesta, joten tuollaista tilannetta ei varmasti ihan heti tule vastaan, mutta olen ollut kyllä alasti isäni nähden aikuisena noin muuten.

---
[QUOTE="heikku";25094282]Sanoisin. En tosin pidä saunomisesta, joten tuollaista tilannetta ei varmasti ihan heti tule vastaan, mutta olen ollut kyllä alasti isäni nähden aikuisena noin muuten.[/QUOTE]

yäk. mä en vois.

---
[QUOTE="vieras";25094317]Parisuhteen kannalta tuo on varmasti hyvä ratkaisu. Vielä eri huoneet ja aina herätessä toppapuku päälle.[/QUOTE]

mä kun luulin että tässä oli kyse saunomisesta isän kanssa...?? mulla ei ole parisuhdetta mun isän kanssa.

"vieras"
En ole kokenut tarvetta saunoa isäni kanssa lapsuuden jälkeen. Meillä on menty saunaan aina parissa ryhmässä tai yksin. Parhaiten tykkään saunoa yksin. En erityisesti pidä edes saunomisesta tai varsinkaan muiden kanssa saunomisesta. Inhoan tuntemattomien kanssa saunomista.

Saunon.

Samassa saunassa saattaa olla läsnä myös äitini, mieheni, siskoni ja heidän miehensä. Sekä sekalainen seurakunta lapsia. Toisinaan jopa joku naapuri. :O Ollaan me kyllä kamalan perverssejä, ajatella.
Ihailen sua.

Mulle oma alastomuus on ollut aina hankala juttu, siis joskus jotenkin hävettää jopa ÄITINI seurassa jos saunaan ollaan eksytty... En ymmärrä miksi.

---
[QUOTE="heikku";25094383]Samoin olen nähnyt myös isäni alasti eikä kummastakaan ole koskaan mitään numeroa tehty. No, myönnän teini-iässä olleen pieni vaihe, jolloin moiset tilanteet olivat kauhistus, mutta aika pian aikuistuttuani opin suhtautumaan normaalisti. En näe alasti olemisessa isäni kanssa mitään seksuaalista, joten miksi sitä välttelisin?[/QUOTE]

ei siinä mitään seksuaalista olekaan mut silti yäk. mä saunon alasti mieluiten ihan naisporukassa tai oman miehen kans.

Toki
Kyllä saunon mökillä ollessa. Ei minusta siinä ole mitään outoa. Ja mennään ihan uimaankin ilman pyyhkeitä. Ja kummisetäni ja miespuolinen serkkuni on aina myös mukana. Sekä oma mieheni. Myös kummitätini. Ja siskoni mies. Milloin ketäkin mökillämme sattuu olemaan. Nämä luettelemani minun lisäkseni on kovimmat saunojat, eli menee monta tuntia hyvinkin siellä maailmaa parantaessa.

Yhteistyössä