Parisuhteen kannalta tuo on varmasti hyvä ratkaisu. Vielä eri huoneet ja aina herätessä toppapuku päälle.no en kyllä saunois. mutta en oo saunonut vuosiin uikkareillakaan tai pyyhe päällä tai mitenkään. meillä on miesten ja naisten saunavuorot.
Samoin olen nähnyt myös isäni alasti eikä kummastakaan ole koskaan mitään numeroa tehty. No, myönnän teini-iässä olleen pieni vaihe, jolloin moiset tilanteet olivat kauhistus, mutta aika pian aikuistuttuani opin suhtautumaan normaalisti. En näe alasti olemisessa isäni kanssa mitään seksuaalista, joten miksi sitä välttelisin?yäk. mä en vois.
no jos näistä on pakko valita niin täytyy sit valita identiteetti. vaikka kyse on vaan siitä että mä en halua.Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25094368:Onko ein sanojilla ongelmia identiteettinsä kanssa vai insesti-isi?
Ihailen sua.Saunon.
Samassa saunassa saattaa olla läsnä myös äitini, mieheni, siskoni ja heidän miehensä. Sekä sekalainen seurakunta lapsia. Toisinaan jopa joku naapuri. :O Ollaan me kyllä kamalan perverssejä, ajatella.
No ei ainakaan jälkimmäistä. En mä kovin innoissani saunoisi edes äitini tai siskojeni kanssa. Enkä oikeastaan kenenkään muun kuin mieheni ja lapseni.Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25094368:Onko ein sanojilla ongelmia identiteettinsä kanssa vai insesti-isi?