saunassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mira39
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miralla on kova tarve kun tyytyy virtuaaliseksiin. Ei silloin aitoa ole kun joutuu tuollaiseen turvautumaan. Ei olisi aikaakaan ja tuskin moni tunnustaisikaan olevansa lesbo tai ihrakasa mutta koneen takaa paljastuu miltei aina vastakohta sille millaisen kuvan on antanut omasta persoonastaan!!! ;) Mutta jatka vaan mielikuvitusmaailmassasi. Parempi se kun ilman......:D

Alkuperäinen kirjoittaja Hualp...oksennus pulahti:
Miralla on kova tarve kun tyytyy virtuaaliseksiin. Ei silloin aitoa ole kun joutuu tuollaiseen turvautumaan. Ei olisi aikaakaan ja tuskin moni tunnustaisikaan olevansa lesbo tai ihrakasa mutta koneen takaa paljastuu miltei aina vastakohta sille millaisen kuvan on antanut omasta persoonastaan!!! ;) Mutta jatka vaan mielikuvitusmaailmassasi. Parempi se kun ilman......:D

Olet oikeassa, olen huomannut että täällä kirjoittavat naiset, miltei jokainen, omaa isot d-kupin rinnat, hoikka vyötärö, pituus ainakin 170..jokainen käyttää stringejä (heh!!!!),ikään katsomatta.... ja niin edelleen. niin ja suurin osa naputtelee toimistossa (omassa virkahuoneessaan) päivät pitkät kiimaviestejä tänne..monessakohan työpaikassa moinen onnistuu, ja siinä samalla lipsutetaan ja runkataan pillua. ja täydestä menee miehiin.

Monet naurut:

Taysin samaa mielta. Netissa monet unelmat toteutuu mista todellisuudessa vain voi uneksia. Monet viela itse kommentoi ja vastaa, pitaa yksinpuhelua siis. Sen vaan kummasti huomaa...:D Kylla naille saa nauraa.

Alkuperäinen kirjoittaja ronja:
mira, haluisin työntää sormeni sisällesi ja tuntea kuinka kostea sinä olet. ehkä sinä haluisit hyväillä minun sileetä kiimaista mirriä?

Onko nimi Ronja naisen? Tulee mieleeni lauseesta: "Ronja, ryövärin tyttö"

Alkuperäinen kirjoittaja Hih hih:
Monet naurut:

Taysin samaa mielta. Netissa monet unelmat toteutuu mista todellisuudessa vain voi uneksia. Monet viela itse kommentoi ja vastaa, pitaa yksinpuhelua siis. Sen vaan kummasti huomaa...:D Kylla naille saa nauraa.

Jep, olen myös huomannut saman - jotkut 'keskustelee' itsensä kanssa, kyllä sen tunnistaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hualp...oksennus pulahti:

Niinpä, virtuaaliseksi on kiva lisä...ei se oma mies aina ole kotona eli pikkasen joutuu puutteessa elämään.. ja ajanjakso elämässäni sattuu nyt olemaan aika kiihkeä! Mutta harmillista tietty on että luet näitä, ja joudut sitten vielä oksentamaankin....Hyvää viikonloppua sulle vaan!

Tämän pitäisi olla keskustelufoorumi erotiikasta, ei mikään runkkuchatti!

Sitä paitsi, nimimerkki ronja ja mira39 on takuulla sama mies joka täällä fantasioi... plääh!

Niin tai sama nainen joka häiriköi ympäri palstoja ja pitää samaa yksinpuhelua joka puolella. Jäi keväällä kiinni siitä. Esiintyy välillä miehenä välillä naisena.

Alkuperäinen kirjoittaja v.k. -77:
Tämän pitäisi olla keskustelufoorumi erotiikasta, ei mikään runkkuchatti!

Sitä paitsi, nimimerkki ronja ja mira39 on takuulla sama mies joka täällä fantasioi... plääh!
Ihanko takuulla? --nyt taisit erehtyä kuitenkin...

Yhteistyössä