Saunassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AnnaN

Vieras
Makaan saunassa jalat levällään. Toisella kädellä hieron klittaani, toisen sormeillessa litimärkää pilluani.. Olen niin kiimassa etten huomaa ajan kulumista ja saunavuoron vaihtumista. Ovelle on ilmestynyt yläkerran mies, joka on selvästi kiihottunut näkemästään.....

...Jossain vaiheessa huomaan varjon oviaukossa, mutten pysty enää lopettamaan , niin lähellä olen ihanaa orkkua... Aaaaaahh... Voihkin nautinnosta sormieni kiihdyttäessä tahtiaan, kunnes mies tulee väliin riuhtaisten käteni omiinsa... Jään kiemurtelemaan kiimoissani kun hän tulee päälleni hajareisin.. Kerro mitä teet minulle mies??

...Jossain vaiheessa huomaan varjon oviaukossa, mutten pysty enää lopettamaan , niin lähellä olen ihanaa orkkua... Aaaaaahh... Voihkin nautinnosta sormieni kiihdyttäessä tahtiaan, kunnes mies tulee väliin riuhtaisten käteni omiinsa... Jään kiemurtelemaan kiimoissani kun hän tulee päälleni hajareisin.. Kerro mitä teet minulle mies??

Haluaisin sinut sisääni heti, mutta härnäät minua... Hierot paisunutta kyrpääsi märän pilluni aukolla tehden minut aivan hulluksi!! Et anna minun tulla vieläkään vaan haluat että otan suihin. Otan kyrpäsi hellästi käteeni, nuolen terskasi päästä nesteemme.. Mmmm.. Alan imeä hellän vaativasti toisella kädellä hieroen pallejasi...

Haluaisin sinut heti sisääni, mutta härnäät minua.. Hierot suurta kyrpääsi litisevässä pillussani tehden minut aivan hulluksi himosta.... Et anna minun saada vieläkään vaan käsket ottamaan suihin. Otan paisuneen kyrpäsi hellästi hyväillen käsiini ja nuolen terskasi päästä nesteemme... Mmmm... Alan imeä hellän vaativasti, hieron samalla pallejasi jolloin paisut entisestään...

Nostan sinut alas lauteilta ja laitan seisomaan niin, että kätesi ova alimmalla lauteella ja seisot perse pystyssä minua minuun päin. Otan shampoota käteeni ja sivelen sitä kullin varteen ja terskaan ja toisen kourallisen levitän sinun perseeseen ja kolmella sormella avaan peräaukkoasi suuremmaksi valmiiksi kalulleni. Asetan terskan peräaukollesei ja painan sitä peukalolla alaspäin samalla kun työnnän kaluani perseeseesi. terska lumpsahtaa sisälle ja aloistan hitaan työntelyn, kunnes kulli on juurta myöten perseessäsi. Jatkan naimista kunnes tunnen että kohta tulee ja vedän kalun pois. Käännän sinut ympäri ja laitan ruskeasta paskasta värjäytyneen kullin suuhusi ja muutaman sekunni kuluttua tunnen, kun kuuma sperma pulppuaa kurkkuusi, jonka nielet himokkaasti. Otan kullin pois ja pyyhin sillä kasvoisihi puhtaaksi.

Ohhoh my god...menipäs Mies melko rankasti suoraan asiaan. Ilmeisesti ei sitten ole eroa sillä, että onko kyseessä halonteko, hitsaaminen vai rakastelu? Kyllä Annalle pitäisi saada parempaa :)

Miks olet niin ujo? Haluaisin sinut sisääni heti koska olen niin kiimaisella tuulella… Kosketan pilluni joka on niin kosteaa ja sormeni liukuu helposti sisään…Kerro mitä teet minulle?

Yhteistyössä