Saunanautintoja Tarjan kanssa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
2022

Osallistuin erääseen ammatilliseen seminaariin. Vaikka se järjestettiin kotikaupungissani, en tuntenut juuri ketään osanottajista.

Kahvitauolla katselin tilaisuuteen osallistuvia ihmisiä. Huomiotani kiinnitti eräs pöytäni ohi kulkeva nainen. Hänellä oli yllään vartaloa tiukasti myötäilevä jakkupuku, ”power suit”, joka kuvasti hänen valta-asemaansa. Ja mikä vartalo! Upea pyöreä lantio keinui hänen kävellessään korkeakorkoisissa kengissään. Pitkät hiukset laskeutuivat jakkupuvun harteille, puvun olkapäät olivat terävät korostaen naisen merkittävää asemaa organisaatiossaan. Hän kulki poispäin pöydästäni, jonka vuoksi näin hänet takaviistosta ja saatoin myös erottaa hänellä olevan silmälasit.

Nousin pöydästä ja lähdin vaivihkaa seuraamaan tuota naista nähdäkseni hänet hiukan tarkemmin, mutta säilytin muutaman metrin etäisyyden. Saatoin todeta, että hän oli pitkä, arvioni mukaan ilman korkokenkiäkin lähes 180 senttiä.

Sitten hän äkkiä kääntyi ja katsoi taaksepäin minua kohti. Katseemme kohtasivat. Ajattelin: Ei voi olla totta! Naisen silmissä välähti, hänkin tunnisti minut, hänen ilmeensä kirkastui, kuvasti yllättyneisyyttä, hän hymyili ja huudahti:
  • Oletko se sinä!
  • Minähän se. Ja sinä olet Tarja! Niin monen vuoden jälkeen …
Tarja oli ollut samalla luokalla kanssani lukiossa. Hän ehdotti:
  • Nyt mennään kahville ja kerrotaan kaikki, mitä meille on tapahtunut!
Niin teimme. Useimmat kongressihotellin kahvilassa olijat lähtivät tauolta takaisin kuuntelemaan esitelmiä, mutta me jäimme aulaan juttelemaan. Se oli nyt tärkeämpää kuin joutavanpäiväinen seminaari.

Tarja kertoi, että ylioppilaaksi tulon jälkeen hän oli opiskeluaikanaan mennyt naimisiin ja saanut kaksi nyt jo aikuista lasta. Työura oli vienyt eteenpäin, nyt hän toimi erään yrityksen talouspäällikkönä, siinä ominaisuudessa osallistui tähän seminaariinkin. Sitten oli tullut avioero kymmenkunta vuotta sitten. Nyt hän asui yksin omakotitalossaan esikaupunkialueella ja kertomansa mukaan nautti elämästään enemmän kuin koskaan ennen.

Itse kerroin, että en ollut mennyt naimisiin, eikä minulla ollut lapsia. Naisystävästäni oli tullut ero muutama kuukausi sitten. En valittanut sitä Tarjalle, mutta ero oli ollut vaikea, enkä vielä ollut täysin toipunut siitä.

Tarja ehdotti:
  • Mitäs jos tulisit joku kerta minun luokseni viettämään iltaa? Vaikka saunomaan…
Ehdotus yllätti minut, mutta se kuulosti sangen houkuttelevalta. Varsinkin tuo saunominen. Ties mitä saunanautintoja se voisi pitää sisällään… Yritin pitää pokkani ja olla näyttämättä liiallista innostuneisuutta. Vastasin:
  • Ihan mukavaa. Kyllä minä voisin tullakin.
Sovimme ajankohdan seuraavaan viikonloppuun.

Sovittua päivää odotellessani minulla oli vaikeuksia saada unta. Pyöriskelin vuoteessani kiihkeiden mielikuvien vallassa. Minulla oli nimittäin hiukan yhteistä historiaa Tarjan kanssa vuosikymmenien takaa.


1991

Ylioppilaskesänämme elokuussa reipas joukko lukioaikaisia kavereita, tyttöjä ja poikia, vietti railakasta iltaa leirintäalueella kaupungin ulkopuolella, minä ja Tarja kuuluimme porukkaan. Hiukan ”hölmöilevää” omenaviiniä ja oluttakin oli tullut maistelluksi. Oli jo pimeää ja edelleen lämmin kuin tropiikin yössä. Sitten Tarja ehdotti minulle, nörtille pojalle, että menisimme kuutamouinnille. Vastaustani tuskin tarvitsee epäillä.

Kuu loisti järven yllä luoden yöhön maagista hohtoa. Sitten uinnilla tuon tytön kanssa. Sitten sitä, mihin kuutamouinti voi parhaimmillaan johtaa: Tuntea lämpimien, lähes alastomien vartaloidemme läheisyys. Suudelmia ja hyväilyjä, jotka kävivät yhä kiihkeämmiksi. Sitten Tarja lausui kenties lupaavimmat sanat, jotka olin siihenastisen elämäni aikana kuullut:
  • Mennään jo tuonne telttaan. Minun tekee mieli …
Minä olin vielä neitsyt, mutta en ollut mainostanut sitä Tarjalle. Olin kuitenkin tutustunut tarkasti yhdynnän teoriaan kirjallisuuden avulla. Olin myös harjoitellut omin päin gondoomin paikalleen asettamista ja käyttöä, joten olin valmistautunut hyvin neitsyydestä eroon pääsemiseen. Minulla olikin mukanani kesätienistien rahoilla hankkimani kaksi pakettia varmuusgummeja.

Uimasta telttaan tultuamme Tarja riisui heti märät bikininsä ja minä uimahousuni. Mahdollista ujouttamme helpotti se, että teltassa oli lähes pimeää, vain hiukan leirintäalueen pihavaloa tihkui telttakankaan läpi.

Seuraavana aamuna en todellakaan ollut enää neitsyt, ja olin siitä suunnattoman ylpeä ja iloinen. Aamullakin makasimme Tarjan kanssa samassa makuupussissa alasti hyväillen ja toisiimme kietoutuneina, edelleen suudellen. Yksi paketti naimakumeja ei ollut riittänyt koko yöksi, piti avata toinenkin paketti. Siitä oli jäljellä enää kaksi kumia, jotka voisimme käyttää aamupäivän aikana. Tarja kuiskasi:
  • Ihana yö … ja aamu.
Tuon yön jälkeen kohtalo sitten heitti meidät erilleen toisistamme, emmekä tavanneet uudestaan ennen kuin nyt, yli 30 vuotta myöhemmin.


2022

Saavuin sovittuna aikana Tarjan luokse. Aloitimme pienellä iltapalalla hyvän viinin kera.
  • Sitten saunaan! Se on ollut kuumana jo kauan.
Riisuuduimme saunan pukuhuoneessa. Tarjaa ei alastomuus seurassani tuntunut yhtään ujostuttavan, hän oli todella iloinen ja luonteva. Olimmehan tosin nakuilleet yhdessä ennenkin, mutta siitä oli sentään 31 vuotta.

Tarkastelin vaivihkaa alastonta Tarjaa verraten muistikuviini. Hän ei näyttänyt painavan yhtään enempää kuin silloin ennen, mutta jumppaharrastuksen seurauksena tyttömäinen pyöreys ja pehmeys oli varsinkin vatsalla, reisissä ja pyllyssä korvautunut kiinteillä ja jäntevillä lihaksilla. Naiselliset muodot olivat silti ennallaan. Samoin uhkeat, isot tissit, ne eivät riippuneet yhtään ja näyttivät jopa suuremmilta kuin aikoinaan. Uskomatonta, mutta hän näytti nyt 50-vuotiaana jopa paremmalta kuin silloin 19-vuotiaana. Kaiken kaikkiaan: Mikä upea vartalo, mikä upea nainen!

Arvelin, että Tarja katseli minuakin samalla arvioivalla silmällä. Onneksi olin itsekin pitänyt huolta kunnostani, joten minun ei tarvinnut hävetä Tarjan rinnalla.

On nyt mainittava eräs asioihin oleellisesti vaikuttava seikka. Avoeroni jälkeen tein päätöksen, että en nai ainakaan puoleen vuoteen. Tämä siksi, että halusin välttää sukupuolielämään liittyvää tunne-elämän kompleksisuutta, pettymyksiä ja sydänsuruja. Olla kerta kaikkiaan jonkin aikaa, kuten Zuccheron laulussa ”senza una donna”, ilman naista, kaikessa rauhassa. Tuosta puolesta vuodesta oli nyt kulunut pari kuukautta. Jäi nähtäväksi, miten tämä saunareissu vaikuttaisi päätökseni pitävyyteen.

Menimme lauteille saunan löylyyn. Juttelimme. Molemmille tuli vähitellen kuuma, istuimme lähekkäin hiestä märät reitemme toisiamme vasten. Yritin noudattaa sekasaunojen kirjoittamatonta lakia, jonka mukaan erektio on ehdottomasti kielletty. Se oli vaikeaa, koska en voinut olla vilkuilematta Tarjan isoja tissejä ja haarojen välissä häämöttävää mustaa karvakolmiota. Myös reisiemme välinen kosketus tuntui kiihottavalta.

Tuntui, että voimme kertoa toisillemme avoimesti asioistamme myös seksuaalielämän alueella. Kysyin syytä Tarjan avioeroon. Hän selitti:
  • Avioelämässäni parasta oli säännöllinen saaminen, siis niin kauan kuin sitä kesti. Naimme päivittäin tai toisinaan useitakin kertoja päivässä. Sitten mieheni jostain syystä väsähti. Hän alkoi säännöstellä yhdyntöjen määrää. Siitä lähtien hän suostui vain kerran viikossa, sitten hän vähensi sen yhteen kertaan kuukaudessa. Naimapäivät merkittiin etukäteen almanakkaan. Yritin valvoa, että niitä noudatettiin, mutta hän yritti luistaa niistäkin. On selvää, että tuo tilanne ei voinut riittää minunlaiselleni seksuaaliselle naiselle. Ainoa vaihtoehto oli erota.
Kerroin itsekin parisuhdeongelmistani Tarjalle, mainiten myös päätöksen pidättäytyä yhdynnöistä puolen vuoden ajan. Tarjan ilme synkkeni hetkeksi, Sitten hän piristyi ja oli taas oma iloinen itsensä sanoen:
  • Ehkä merkitsen tuon ajan päättymispäivän allakkaani! Mutta vakavasti puhuen, olen minäkin toisinaan kyllästynyt miehiin ja pitänyt vastaavanlaisia taukoja, tosin en kovin pitkiä. Mutta olen myös tarvittaessa hyvästä syystä muuttanut mieltäni ja keskeyttänyt selibaatin. Naisella on tunnetusti oikeus muuttaa mieltään, ehkä miehelläkin on tasa-arvon aikakaudella sama oikeus.
Sitten hän yllättäen suuteli minua suulle ja hyväili reiteni sisäpintaa sanoen:
  • Kunnioitan päätöstäsi. Mutta tiedoksi, että minulla tuollainen selibaatti ei juuri nyt ole meneillään.
Tuo voimisteleva nainen selitti myös tarkemmin suhtautumistaan seksuaalisuuteen:
  • Naiminen ei ole minulle mikään mystinen asia. Se on ihana juttu, joka piristää, virkistää ja pitää vartalon kunnossa. Yhdyntä on minulle ennen kaikkea kaikkein nautinnollisinta jumppaa!
Sitten lähdimme löylystä ja peseydyimme. En voinut olla katselematta, kun suihkun vesi hiveli Tarjan alastonta vartaloa. Mieletön seksuaalinen halu valtasi minut. En tiennyt, olisiko minulla tsaansseja vai ei, mutta sillä ei ollut merkitystä, koska en kuitenkaan antanut itselleni lupaa yhtyä.

Sitten hän ehdotti, että antaisin hänelle hierontaa. Kävihän se, olisihan sekin jotain korviketoimintaa. Pesuhuoneessa oli hierontapöytä, jonka päälle Tarja asettui mahalleen sanoen:
  • Voit aloittaa selästä.
  • Selvä. Annan myös reisi- ja takapuolihierontaa.
Puristelin hieroessani Tarjan lihaksikasta, kiinteää pyllyä. Totesin, että hänellä oli todella läpikotaisin treenattu perse, valtavan hyvät perät. Tämä oli jo varsinaista erotiikkahierontaa. Sitten jatkoin reisiin. Tarja kuiskasi:
  • Aah, tuntuu hyvältä. Voit hieroa seuraavaksi etupuolelta.
Tarja kääntyi selälleen ja levitti reitensä. Kun näin hänet siinä edessäni hierontapöydällä koko alastomassa loistossaan, se teki minuun valtavan vaikutuksen. Mieletön seksuaalinen halu, jota yritin kaikin keinoin tukahduttaa, nosti silti päätään. Ja nosti vähän jotakin muutakin…
  • Tuossa hyllyllä on hierontaöljyä, voit aluksi hieroa tissit sillä.
Levitin öljyä hänen isoille rinnoilleen ja aloitin niiden hieronnan. Öljy teki ne valtavan liukkaiksi ja kiihottaviksi. Rusketusrajoista näki selvästi, minkä alueen bikinit olivat kesällä peittäneet. Nännipihat olivat suurehkot, niiden keskellä nännit selvästikin paisuivat ja alkoivat ”seisoa”, kun varovasti hyväilin niitä. Tarja sulki silmänsä, hänen kasvoillaan oli nautinnollinen ilme. Jonkin ajan kuluttua hän sanoi:
  • Voit jatkaa hierontaa siellä alapäässä. Levitä sinnekin öljyä.
Tein niin. Minulla oli edellisten naisystävieni kanssa hankittua hierontakokemusta, tiesin mistä ja miten on hierottava, kun haluaa saattaa naisen todelliseen seksuaalihurmioon. Mutta mitä sen jälkeen olisi tehtävä, se oli minulle tässä tilanteessa epäselvää.

Annoin Tarjalle klitoris-, häpyhuuli- ja emätinhierontaa. Kaikki paikat olivat kohta aivan limaiset ja rasvassa, eivät vain hierontaöljystä vaan myös kiihotuslimasta. Myös tuuhean karvakolmion karvat olivat aivan limaiset. Tarja voihki nautinnosta silmät kiinni. Tätä kesti jonkin aikaa. Sitten hän sanoi käheällä äänellä suorastaan epätoivoisesti:
  • Ethän vaan jätä minua tähän olotilaan! Minä haluan, että hoidat homman loppuun asti! Minä haluan munaa!
  • En voi, olenhan päättänyt, etten yhdy vähään aikaan.
  • Mitä järkeä sellaisessa päätöksessä on, kun se estää sinua nauttimasta! Ja minua… Älä vaan väitä, ettet halua! Näkeehän sen, että haluat! Nai minua!
Minulla todellakin seisoi tässä vaiheessa jo valtavan jämäkkänä, ja Tarja huomasi sen. Alastoman miehen on turha valehdella, ettei halua. Totuus on jokaisen nähtävissä.
  • Ei tarvita edes varmuuskumia, minulla on kierukka! Sitä paitsi tällaiseen kiihotustilaan jääminen ilman laukeamista on vaarallista seksuaaliterveydelle! Et kai halua vaarantaa terveyttäni!
Tuo oli ratkaiseva asia. Miksi kiusaisin Tarjaa tällä tavalla ja jopa aiheuttaisin hänelle terveyshaittoja? Halusin hänelle pelkkää hyvää! Siis, nyt reippaasti toimeen!

Nousin pukille Tarjan levitettyjen reisien väliin. Annoin mahtavana seisovan munani liukua hitaasti hänen kuumaan loveensa, kiihkosta paisuneiden häpyhuulten väliin. Rako oli valtavan liukas ja kiihottava. Aloitin sitten varsinaisen yhdynnän poljennon. Huomasin pumpatessani rytmikkäät puristukset munani ympärillä, ne lisäsivät naimanautintojani entisestään. Tuo voimisteleva nainen jumppasi näköjään myös pillulihaksillaan…

En ollut nainut kuin hetken aikaa, kun mahtava emätinorganismi vavisutti Tarjan vartaloa. Hän huohotti ja voihki suunnattomien nautintojen kourissa, sitä kesti minuutin verran. Sitä seurasi täydellinen laukeaminen ja rentous. Tuo täydellisesti tyydytetty nainen oli aivan uuvuksissa, mutta jaksoi kuiskata minulle:
  • Kiitos, kun hoidit homman. Tuntui valtavan hyvältä… jatka tästä ja nai loppuun asti, olet sen ansainnut.
Kauan puutteessa olleena miehenä jatkoin siis pumppaamista kiihkeiden himojeni vallassa. Mieletön nautintojen huuma … tuntui, että panopaine munani sisällä nousi räjähdyspisteeseen asti. Sitten se purkautui, suunnilleen kahvikupillinen spermaa ja useita miljardeja siittiöitä ryöppysi valtavalla voimalla Tarjan pilluun.

Jäin täysin raukeana makaamaan Tarjan kanssa hierontapöydälle. Jonkin ajan kuluttua toivuttuamme peseydyimme, kuivasimme itsemme ja lähdimme valmiiksi alastomina makuuhuoneeseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus

Yhteistyössä