Saunalahden liittymissä jotain häikkää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oulun alue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oulun alue

Vieras
Onko muilla Elisan tai Saunalahden kanssa häikkää? Mulla ei ota yhteyttä kehenkään! Laskut maksettu ja puhelinkin buutattu pari kertaa, eikä mikään auta. Asun Oulun alueella, ongelmaa ollut noin puolisen tuntia.

Elisan verkossa pahoja ongelmia

Keskiviikko 9.1.2013 klo 14.25

Elisan ja Saunalahden puhelinliittymissä on katkoksia.

Lisäksi Elisan verkkosivut eivät toimi.

Elisa tiedottaa, että mobiili- ja kiinteän verkon palveluissa on hetkellisiä viiveitä. Häiriötilannetta selvitetään.

Iltalehti on saanut yhteydenottoja eri puolelta Suomea, joiden mukaan Saunalahden ja Elisan liittymät eivät toimi.
IL

Päijät-hämeessä ilmeisesti myös samaa vikaa. Mulle oli yritetty soitella keskussairaalasta eikä ollu saatu yhteyttä vaikka puhelin on auki tuossa pöydällä. Onneksi olivat soittaneet miehelle ja mies sai yhteyden muhun kun soitti toiseen puhelimeen missä on eri firman liittymä.

Mies soitteli äskettäin ja selitti, että puhelin toimii huonosti (hänellä elisan) ja datayhteydet eivät kuulema toimi ollenkaan. Netistä sitten näin, että enemmänkin häikkää valtakunnallisesti.

Mulla on saunalahdelta sekä puhelin-että nettiliittymät (4G). Molemmat on ollu poikki tänään pidemmän aikaa. Aluksi oli niin että ei voinut edes puheluita soittaa sitten palas puheyhteys ja nyt myös datayhteydet.