A ap Vieras 06.08.2009 #1 Olisko kellään antaa tuota? Niiden nettisivut ei toimi niin en saa sieltä sitä otettua.
E Esko Hautamäki Vieras 29.02.2012 #3 Olen tehnyt uuden nettiliittymäsopimuksen ja nyt mulla on lasku sekä entisetä että uudesta spimuksesta. Eli laskut ovat päälletysten. Mitä tehdä?
Olen tehnyt uuden nettiliittymäsopimuksen ja nyt mulla on lasku sekä entisetä että uudesta spimuksesta. Eli laskut ovat päälletysten. Mitä tehdä?