saunalahden asiakaspalvelu?? PUK-koodi hukassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koodi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä puk-koodin saat myös omilta sivuiltasi Saunalahden palvelusta, mikäli olet sen ottanut käyttöön. Käyttäjätunnuksesihan löydät, jos et muualta, niin liittymäsopimuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Mun mielestä puk-koodin saat myös omilta sivuiltasi Saunalahden palvelusta, mikäli olet sen ottanut käyttöön. Käyttäjätunnuksesihan löydät, jos et muualta, niin liittymäsopimuksesta.

mä kävin jo aiemmin kattomassa sieltäkin mutta en löytänyt sieltä kohtaa mistä sen sais tietää :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
GSM-liittymien katoamisilmoitukset sekä PUK-koodien kyselyt voit tehdä päivystysnumeroon (09) 4243 0404 (avoinna 24 h joka päivä)

koitin jo soittaa, hälyyttää hetken ja alkaa sitte vinkuu sillee veemäisesti :O

ei kannata ainakaan aspaan enää soittaa. Puk koodin antamisesta veloitetaan 5?! Vittu miten hävytöntä! Menee kyllä operaattori vaihtoon. Multi-sim palvelun korteille kun vielä ei edes oma saunalahdesta koodia voi saada. ilmoittaa vaan että ei löydy.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:

Täältä saapi kaikista helpoimmalla sen.

Yhteistyössä