K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Mun mielestä puk-koodin saat myös omilta sivuiltasi Saunalahden palvelusta, mikäli olet sen ottanut käyttöön. Käyttäjätunnuksesihan löydät, jos et muualta, niin liittymäsopimuksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:GSM-liittymien katoamisilmoitukset sekä PUK-koodien kyselyt voit tehdä päivystysnumeroon (09) 4243 0404 (avoinna 24 h joka päivä)
Alkuperäinen kirjoittaja koodi:mihin hittoon mä soitan ku unohdin pin-koodin ja ja nyt toi puhelin kysyy puk-koodia?
Alkuperäinen kirjoittaja ANUGGA:Alkuperäinen kirjoittaja koodi:mihin hittoon mä soitan ku unohdin pin-koodin ja ja nyt toi puhelin kysyy puk-koodia?
Alkuperäinen kirjoittaja koodi:mihin hittoon mä soitan ku unohdin pin-koodin ja ja nyt toi puhelin kysyy puk-koodia?
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Mun mielestä puk-koodin saat myös omilta sivuiltasi Saunalahden palvelusta, mikäli olet sen ottanut käyttöön. Käyttäjätunnuksesihan löydät, jos et muualta, niin liittymäsopimuksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja 0407019275:Alkuperäinen kirjoittaja koodi:mihin hittoon mä soitan ku unohdin pin-koodin ja ja nyt toi puhelin kysyy puk-koodia?