HippuTAR
:O Onks tää joku uus levy? Mä oo tollasta kuullu.[video=youtube;lCrfKTIIk1o]http://www.youtube.com/watch?v=lCrfKTIIk1o[/video]
:O Onks tää joku uus levy? Mä oo tollasta kuullu.[video=youtube;lCrfKTIIk1o]http://www.youtube.com/watch?v=lCrfKTIIk1o[/video]
AAMEN.No sittenhän sinä voit hipsiä hut vittuun siitä ämpyttämästä!
Jos et ymmärrä sitä, että ihmisiä on erilaisia, niin se on ihan täysin siun oman pienen pään sisäinen ongelma.
Turhaan minä tässä siun kanssa jankkaan, kun et sinä tampio taida mitään ymmärtää. Tyhmyys kun on se 'sairaus' mitä ei pysty parantaan mikään lääkäri eikä lääke
Hui, ehkä kannattaisi harkita edes rauhoittavia? Minä ymmärrän enemmän kuin luuletkaan. Siksi mua ärsyttääkin suunnattomasti sun kaltaiset ihmiset. Omasta elämästäkin heivasin pois, kun en jaksanut enää sitä "surkeutta" mutta asioille ei mitään tehdä. Piste.No sittenhän sinä voit hipsiä hut vittuun siitä ämpyttämästä!
Jos et ymmärrä sitä, että ihmisiä on erilaisia, niin se on ihan täysin siun oman pienen pään sisäinen ongelma.
Turhaan minä tässä siun kanssa jankkaan, kun et sinä tampio taida mitään ymmärtää. Tyhmyys kun on se 'sairaus' mitä ei pysty parantaan mikään lääkäri eikä lääke
Tällä Voitto levyllä on monta muutakin hyvää kappaletta.:O Onks tää joku uus levy? Mä oo tollasta kuullu.
Ja sinä paasaat luetunymmärtämisestä Justhan mä sanoin että vietin eilen siideri-iltaa ja kaukana palstasta. Niin hyvin viihdyn mieheni kanssa Juu juu, löytyy kavereita enkä epäile hetkeäkään etteikö kahdella samanlaisessa ole keskenään hauskaaAi että miehen luona ei voi olla nauttimassa siideriä, ja pitämässä hauskaa samalla kun palstailee?
Just kuule oli niin hauskaa saunassa, että lauteet piti huuhtoa. Taitaa siulla kukkahattu puristaa sen takia pään ympärillä, kun ei ole sitä miestä jonka kanssa pitää hauskaa, jonka luona/seurassa juoda sitä siideriä?
ja kyllä niitä kavereitakin löytyy, mutta kun niilläkin on omat menonsa, että ei joka viikonloppu kerkeä juomaan yhdessä ihkupihkupississiidereitä.
Niin, ja tolla miun miehellä on oikein hauskaa, kun näitä siun 'viisauksia' hänelle tässä luen
Anteeksi, unohdin vallan että sun kaltaisilla vitut ja vittuun painuttamiset kuuluu normaaliin sanavarastoonMie oon kuule täysin rauhallinen, ja kun ei se maailma sillä pyöri, että me kaikki täällä diapamia maisteltais.
Miten hitossa toi on menny multa ohiAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylä harmaana;29778126:Tällä Voitto levyllä on monta muutakin hyvää kappaletta.
No se johtuu siitä ku tää mun oma perskärpänen on niin ihastunu muhun (ja nyt nappiin) et sen on pakko saada tulla länkyttään kaikkiin mun aloituksiin.miksi hipputaren loistava sauna ja popeda threadi on muuttumassa nappin masennusthreadiksi. luulin et täällä jutellaan popedasta , saunasta ja siideristä.
:headwall:pari, kolme vuotta sul on vaan ohi mennyt
Meillä on selkeesti ihailija, joka on enemmän päästään sekaisin kun me kaksi yhteensä.. opcorn:No se johtuu siitä ku tää mun oma perskärpänen on niin ihastunu muhun (ja nyt nappiin) et sen on pakko saada tulla länkyttään kaikkiin mun aloituksiin.
Kerrotko kullekin minne muihin ketjuihin olen kommentoinut?No se johtuu siitä ku tää mun oma perskärpänen on niin ihastunu muhun (ja nyt nappiin) et sen on pakko saada tulla länkyttään kaikkiin mun aloituksiin.