Sauna lämpee, popeda raikaa ja eka siideri kohta ryypitty.

• Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
"viera"
Kaikista surullisinta on se, että "päävikaiset" viettää kivaa iltaa palstalla :( Eikö teillä ole ystäviä, miestä jonka kanssa viettää, paikkaa jonne mennä...? Ja kyllä, olen itsekin palstalla. Eilen vietin kivaa siideri-iltaa, mutta kaukana palstasta :)

Nap
[QUOTE="viera";29778083]Kuten sanoin, taidatkin olla näitä "masentuneita" jotka ovat masentuneita, kun huvittaa. Varsinkin, jos töihin pitäisi mennä. Oikeastiko sä uskot lääkäriä noin sokeasti? Lääkäri sanoo, ettei ole tarvetta terapiaan niin et mene? :D Kukaan ei ole käskenyt olla juomatta? Haloo, miksi lääkäri kieltäisi, eihän sen elämä ole kyseessä? Minä olen muutenkin käynyt terapian läpi, onnistuneesti :p Edelleenkään en voi tietynlaisia ihmisiä sietää ja tuskin opinkaan :)[/QUOTE]

No sittenhän sinä voit hipsiä hut vittuun siitä ämpyttämästä!

Jos et ymmärrä sitä, että ihmisiä on erilaisia, niin se on ihan täysin siun oman pienen pään sisäinen ongelma.

Turhaan minä tässä siun kanssa jankkaan, kun et sinä tampio taida mitään ymmärtää. Tyhmyys kun on se 'sairaus' mitä ei pysty parantaan mikään lääkäri eikä lääke ;)

• Tykkää
Reactions: HippuTAR
HippuTAR

Jos et ymmärrä sitä, että ihmisiä on erilaisia, niin se on ihan täysin siun oman pienen pään sisäinen ongelma.

Turhaan minä tässä siun kanssa jankkaan, kun et sinä tampio taida mitään ymmärtää. Tyhmyys kun on se 'sairaus' mitä ei pysty parantaan mikään lääkäri eikä lääke ;)
AAMEN.

• Tykkää
Reactions: Nap
Nap
[QUOTE="viera";29778093]Kaikista surullisinta on se, että "päävikaiset" viettää kivaa iltaa palstalla :( Eikö teillä ole ystäviä, miestä jonka kanssa viettää, paikkaa jonne mennä...? Ja kyllä, olen itsekin palstalla. Eilen vietin kivaa siideri-iltaa, mutta kaukana palstasta :)[/QUOTE]

Ai että miehen luona ei voi olla nauttimassa siideriä, ja pitämässä hauskaa samalla kun palstailee?
Just kuule oli niin hauskaa saunassa, että lauteet piti huuhtoa. Taitaa siulla kukkahattu puristaa sen takia pään ympärillä, kun ei ole sitä miestä jonka kanssa pitää hauskaa, jonka luona/seurassa juoda sitä siideriä? :p

ja kyllä niitä kavereitakin löytyy, mutta kun niilläkin on omat menonsa, että ei joka viikonloppu kerkeä juomaan yhdessä ihkupihkupississiidereitä.

Niin, ja tolla miun miehellä on oikein hauskaa, kun näitä siun 'viisauksia' hänelle tässä luen :D

Viimeksi muokattu:
"viera"

Hui, ehkä kannattaisi harkita edes rauhoittavia? Minä ymmärrän enemmän kuin luuletkaan. Siksi mua ärsyttääkin suunnattomasti sun kaltaiset ihmiset. Omasta elämästäkin heivasin pois, kun en jaksanut enää sitä "surkeutta" mutta asioille ei mitään tehdä. Piste. :)

Nap
[QUOTE="viera";29778125]Hui, ehkä kannattaisi harkita edes rauhoittavia? Minä ymmärrän enemmän kuin luuletkaan. Siksi mua ärsyttääkin suunnattomasti sun kaltaiset ihmiset. Omasta elämästäkin heivasin pois, kun en jaksanut enää sitä "surkeutta" mutta asioille ei mitään tehdä. Piste. :)[/QUOTE]

Mie oon kuule täysin rauhallinen, ja kun ei se maailma sillä pyöri, että me kaikki täällä diapamia maisteltais.

"viera"
Ai että miehen luona ei voi olla nauttimassa siideriä, ja pitämässä hauskaa samalla kun palstailee?
Just kuule oli niin hauskaa saunassa, että lauteet piti huuhtoa. Taitaa siulla kukkahattu puristaa sen takia pään ympärillä, kun ei ole sitä miestä jonka kanssa pitää hauskaa, jonka luona/seurassa juoda sitä siideriä? :p

ja kyllä niitä kavereitakin löytyy, mutta kun niilläkin on omat menonsa, että ei joka viikonloppu kerkeä juomaan yhdessä ihkupihkupississiidereitä.

Niin, ja tolla miun miehellä on oikein hauskaa, kun näitä siun 'viisauksia' hänelle tässä luen :D
Ja sinä paasaat luetunymmärtämisestä :D Justhan mä sanoin että vietin eilen siideri-iltaa ja kaukana palstasta. Niin hyvin viihdyn mieheni kanssa :p Juu juu, löytyy kavereita enkä epäile hetkeäkään etteikö kahdella samanlaisessa ole keskenään hauskaa :)

HippuTAR
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylä harmaana;29778126:
Tällä Voitto levyllä on monta muutakin hyvää kappaletta.
Miten hitossa toi on menny multa ohi :confused:
Pitääpä ny kuunnella.

Oottekos muuten ollu Popedan keikalla? Mä oon kerran joskus teininä mutta sillon kavereilla oli kiire niin ei kauaa viivytty. Kerran jonotin keikalle mutta joku ääliö jätkä tuli siihen jonoon tönimään mun ukkoo ja lopulta mun hermo ei kestäny (pelkäsin siis että mies loppuviimein hermostuu ja tirvasee sitä sinttiä) vaan sanoin miehelle jotta mennään takas baarin puolelle. Seuraavan kerran ku popeda oli täälä keikalla niin mä olin loppupuolella paksuna. Eikä ne tietenkää enää tuu tähän tuppukylään :(

Nap
[QUOTE="viera";29778146]Anteeksi, unohdin vallan että sun kaltaisilla vitut ja vittuun painuttamiset kuuluu normaaliin sanavarastoon :)[/QUOTE]

No sinä oot sitten jostain Mongoliasta kotoisin, kun sehän on ihan selvää suomenkieltä. Voi voi, muuta takaisin sinne vuoristoon erakoksi, niin ei tarvi välittää muista ihmisistä, kun se siulla tuntuu olevan ihan liian vaikeeta ymmärtää, että ihmisiä on erilaisia, eikä ketään voi pelkällä paskahuussi-psykologialla muuttaa yhtään mihinkään.

Määä
[QUOTE="viera";29778093]Kaikista surullisinta on se, että "päävikaiset" viettää kivaa iltaa palstalla :( Eikö teillä ole ystäviä, miestä jonka kanssa viettää, paikkaa jonne mennä...? Ja kyllä, olen itsekin palstalla. Eilen vietin kivaa siideri-iltaa, mutta kaukana palstasta :)[/QUOTE]
musta kaikista surullisinta on kyllä se ettei sulla ole muuta tekemistä kuin länkyttää ja kiusata netissä ihmisiä.

• Tykkää
Reactions: HippuTAR ja Nap
"Jenis"
[QUOTE="viera";29778138]Ja sinä paasaat luetunymmärtämisestä :D Justhan mä sanoin että vietin eilen siideri-iltaa ja kaukana palstasta. Niin hyvin viihdyn mieheni kanssa :p Juu juu, löytyy kavereita enkä epäile hetkeäkään etteikö kahdella samanlaisessa ole keskenään hauskaa :)[/QUOTE]

Tarviiko sun oikeesti olla tommonen idiootti? En mäkään Popedasta tykkää, mutta jotain rajaa ny sentäs :D

• Tykkää
Reactions: HippuTAR
HippuTAR
[QUOTE="viera";29778192]Kerrotko kullekin minne muihin ketjuihin olen kommentoinut? :D[/QUOTE]

No ulosannista päätellen aika moneenkin. Tai tokihan niitä ihailijoita voi olla useampiakin. Pitäisköhän pistää fanikerho pystyyn?

• Tykkää
Reactions: Nap ja poika

Yhteistyössä