Hellou
Nyt saan varmaan ryöpyn niskaani mutta ei voi mitään...
Olen itse ollut kyseisellä firmalla puhelinmyyjänä ja voin sanoa heidän kirjoistaan että hinta-laatusuhde on kohdallaan.
Se mistä isojen kirjasarjojen hinta koostuu on monia syitä..
* Ensinnäkin kirjat on sidotut sivuiltaan. Kirjakaupan kirjat ovat yleensä liimasivuja ja näin ollen lapsen käytössä huonosti kestäviä.
* Sivumateriaali on semmoista että sitä voi pyyhkäistä esim. kostealla kun taas meneppä pyyhkimään kirjakaupasta ostetun kirjan sivuja.
* Muutenkin paperilaatu on paksumpaa ja näin ollen kestävämpää.
* Kuvittajina ovat yleensä tunnetut suomalaiset kuvittajat. Esim. Kristiina Louhi ja Riikka Juvonen.
* Kirjat valmistetaan yleensä Suomessa eikä Virossa tms. paikassa.
* Ja viimeisimmäksi tulee mieleen että sarjat ovat aina ikuisia. Itselleni on lapsena ostettu kirjasarjoja aina eläinkirjasarjoista satukirjasarjoihin ja tuolla hyllyssä ne ovat edelleen ja käytettyinä. Myös työskennellessäni WG:llä ostin uusia sarjoja aina tietokirjasarjoista satukirjoihin ja ovat myös kovassa käytössä. Yhdenkään sarjan ostoa en ole katunut. Pikemmin harmittelen että ei ole tullut hankittua lisää sarjoihin. On muuten aivan ihanaa lukea omille lapsille samoja kirjoja ja satuja mitä itselleni on luettu... Kyseistä sarjaa en ole ostanut koska ostin edellisen sarjan satumaassa-kirjat. Olen kyllä nähnyt Satujensaari-sarjan ja hyvältä näytti.
Voin rehellisesti seisoa sarjan ja valmistajan takana.
Mukavia satuhetkiä sinulle!