Satuhäiden morsian

• Viestiketjun aloittaja eikö?
  • Ensimmäinen viesti
ammattimaskeeraaja
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mulla on kolmekin kaveria, jotka eivät meikanneet lainkaan omiin häihinsä. =) Jos ei muutenkaan kauheasti meikkaa, niin näyttää ihan kummalliselta jos häihin vedetään kamalat maskit naamaan. Joku haluaa näyttää nätiltä sillä kustannuksella, ettei lainkaan näytä omalta itseltään, joku toinen taas haluaa tuntea olonsa luonnolliseksi häissäkin.
Ei tarvii vetää kamalia maskeja naamaan. Kaunis, luonnollinen meikki näyttää hyvältä ihmisellä kuin ihmisellä.
Nimenomaan ja sellainen joka korostaa ja peittää.

e
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja eikö?:
Ois ehkä voinu meikata edes vähän omiin häihinsä!
Miksi omiin häihin pitäisi meikata? Jos esimerkiksi yleensäkään ei meikkaa?
Jos vaikka haluais näyttää tavallista nätimmältä.
ja jos ei halua?
No sitten voi tietty vapaasti olla ihan oma ruma itsensä ilman meikkiä. Miksi sitten laittaa hiuksiakaan mitenkään? Voishan sitä mennä naimisiin siinä likasessa tukassa ja verkkapuvussa :) Ei tuu sulhokaan huijatuks.
Meinaatko ettei tuo sulho ole morsiantaan ennen nähnyt meikittä ja likaisissa hiuksissa?:D:D
On varmasti! :D Ja tulee varmasti näkemään tulevaisuudessakin... ehkä just siks olis mukava hieman laittautua hääpäivänä, jäis kivat muistot sulhollekin ;D

kjkj
Hankkikaa elämä. Tosi ikävää täällä arvostella toisen ulkonäköä, nämä eivät ole mitään julkkiksia vaan ihan tavallisia ihmisiä. Eikä tuohon ohjelmaan ilmoittautuminen ole mikään herjauslupa. Ihan normaalin kaunis nainen on. Miettikää, voi olla palstamamma. Oletteko itse niin upeita ilmestyksiä että teillä on varaa arvostella?

Ilkeyttä, sanon minä, ja pieni elämä teillä, haukkujat.

nanna
Eiköhän sen päivän ainutkertaisuus synny jostain ihan muusta kuin ulkokultaisuudesta.
Kyllä mä ainakin halusin olla mahdollisimman kaunis hääpäivänäni. Ei olis tullu mieleenkään lähteä saunapuhtaalla naamalla, vaikka muuten ilman meikkiä kuljenkin.

Mut meikattiin häihin, ei edes mitenkään paljon mitään laitettu mutta eno sano mulle että säikähti että on tullut vääriin häihin ku ei ollu tunnistaa.. :ashamed: Mut kyl mä oon tyytyväinen että oli meikkiä, muuten en hääkuvaa kyllä kehtais esillä pitää.. :x

apuja
Alkuperäinen kirjoittaja kjkj:
Hankkikaa elämä. Tosi ikävää täällä arvostella toisen ulkonäköä, nämä eivät ole mitään julkkiksia vaan ihan tavallisia ihmisiä. Eikä tuohon ohjelmaan ilmoittautuminen ole mikään herjauslupa. Ihan normaalin kaunis nainen on. Miettikää, voi olla palstamamma. Oletteko itse niin upeita ilmestyksiä että teillä on varaa arvostella?

Hohhoijaa! Eiköhän noi sitä varten tuolla näköradiossa ole, että niitä voi arvostella, mitäs läksivät tuollaiseen typerään ohjelmaan! Rumuutta voi ja pitää korjata meikillä ja varsinkin televisio-ohjelmassa, jossa yleensä miehetkin maskeerataan ennen.

Voi kauheeta, oikein palstamamma??!! Viddu, jos joku mua kutsuis palstaMAMMAKSI, lopettaisin täällä notkumiset heti!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Miks pitää tehdä joku istumajärjestys? Eiks ihmiset osaa itse valita paikkaansa, naurettavaa tyrannimaisuutta!
Siksi, että voi käydä niin että viimeiset joutuu jämäpaikoille, perheet eroon ja vieraisiin pöytiin. Oisko kiva?

vieras
Miks pitää tehdä joku istumajärjestys? Eiks ihmiset osaa itse valita paikkaansa, naurettavaa tyrannimaisuutta!
Siksi, että voi käydä niin että viimeiset joutuu jämäpaikoille, perheet eroon ja vieraisiin pöytiin. Oisko kiva?
Voi kamala, ihan eri pöytiin???????? Sillä laillahan sitä tutustuu ihmisiin vai oletteko te jotain läheisriippuvaisia?

ihan 100% peesi tähän!

voihan vittu mitä pikkusieluja täällä TAAS on... :headwall:

mie liikutuin oikiasti ihan kyyneliin ku kattelin tuota, jotenki niin ihanaa kattoa nuorten rakkautta :heart:

Vivan
No tottakai istumajärjestys, etiketistä pidetään kiinni, se tekee juhlan, ei tiukkapipoisesti kuitenkaan...!

voi elämä
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

ihan 100% peesi tähän!

voihan vittu mitä pikkusieluja täällä TAAS on... :headwall:

mie liikutuin oikiasti ihan kyyneliin ku kattelin tuota, jotenki niin ihanaa kattoa nuorten rakkautta :heart:
Ja ihan vieraita ihmisiä? Hanki sä vaan elämä, jos tommoset liikututtaa!

Auli
Mitä ihmettä? Musta se on kaunis nuori nainen! Ja valtavan toimelias, hauskan tuntuinen tyyppi. Plus että tuo pariskunta näyttää rakastavan toisiaan, olevan onnellisia ja niillä on hillittömän söpö lapsi.

Mistä te ammennatte näitä kielteisiä mielipiteitä?

minusta
Hyvin suunniteltu istumajärjestys on ehdoton juttu. Olen olut yksin häissä, joissa en tuntenut juuri ketään, ei ollut istumajärjestystä, haahulin jollekin jämäpaikalle. Samassa pöydässä kukaan ei puhunut kanssani, vaikka yritin sitä keskustelua virittää. Hyvä istumajärjestys luo tunnelmaa, kokemusta monista häistä, joissa tuo toimii:)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Auli:
Mitä ihmettä? Musta se on kaunis nuori nainen! Ja valtavan toimelias, hauskan tuntuinen tyyppi. Plus että tuo pariskunta näyttää rakastavan toisiaan, olevan onnellisia ja niillä on hillittömän söpö lapsi.

Mistä te ammennatte näitä kielteisiä mielipiteitä?

kateellisia kalkkunoita nämä haukkujat on... oikein pistää hävettämään niiden puolesta.

Anu
Onks jotkut kateellisia?

Mä ajattelin, että nainen on joku urheilija, noin ulkonäön perusteella. Ja noilla on ihana suuri kaveripiiri ja perheet, jotka auttaa hääjärjestelyissä ja lapsenhoidossa. Idylliseltä elämältä toi musta näyttää. Ja aidolta rakkaudelta!

Ja moniko nainen ratkaisis noin vaan kätevästi kaikki ongelmat, kun mies meinaa jäädä väärään maahan ja musiikkia puuttuu vihkimisestä... Tuo morsian ei panikoinut, hoiti vaan kaikki asiat ja nauroi iloisesti päälle. Hyvä itseunto ja fiksu, pärjäävä ihminen?

Yhteistyössä