satuhäät

  • Viestiketjun aloittaja <3
  • Ensimmäinen viesti
<3
mä en pystyis tohon!!!

vaikka pystyisinkin säästään sen seksin sinne papin aamenen jälkeen, niin en käsitä mikä järki tossa on et suudellakaan ei voi ennen ku häissä.....?

ihan vaan oman mielipiteeni kerroin :D

oma mies uskovaisesta perheestä, et ihan mielenkiinnolla katson,mutta....
 
Äityli
Minä ymmärrän sen että ensimmäisen seurustelukumppanin kanssa menee naimisiin, jos sattuu kerralla hyvä kohdalle niin mitä sitä enää muita kokeilemaan! Mutta sitä en ymmärrä että joku pystyy säästämään seksin avioliittoon, ei onnistuisi minulta!:D
 
en mä sitä etteikö ensimmäisen seurustelukumppanin kanssa voisi olla elämäänsä jos se oikea. mutta toi suutelu juttu.
tietääkö onko seksuaalista vetoa toista kohtaan jos ei edes suutele.
mutta ite en vois menä naimisin jos en toista kokonaan tuntisi.. mutta hienoahan se olisi hääyö olisi eka yö
 
Mulle ko. parin juttu oli ihan ok siihen saakka kunnes alkoivat puhua puhtaudesta. Että on seurustellut kyllä mutta pysynyt puhtaana. Voi jumalauda! Seksi ennen papin aamentako likaista? Anna mun kaikki kestää. En voi kun sääliä moista maailmankuvaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
en mä sitä etteikö ensimmäisen seurustelukumppanin kanssa voisi olla elämäänsä jos se oikea. mutta toi suutelu juttu.
tietääkö onko seksuaalista vetoa toista kohtaan jos ei edes suutele.
mutta ite en vois menä naimisin jos en toista kokonaan tuntisi.. mutta hienoahan se olisi hääyö olisi eka yö
No eiköhän se seksuaalinen veto tule ensimmäiseksi, kun ihastuu kunnolla, mutta sitä ei ole pakko muuttaa toiminnaksi.
 
Aurora
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
en mä sitä etteikö ensimmäisen seurustelukumppanin kanssa voisi olla elämäänsä jos se oikea. mutta toi suutelu juttu.
tietääkö onko seksuaalista vetoa toista kohtaan jos ei edes suutele.
mutta ite en vois menä naimisin jos en toista kokonaan tuntisi.. mutta hienoahan se olisi hääyö olisi eka yö
Minuakin mietityttää tuollaisessa että onko niillä sitten kummemmin seksuaalista vetoa toista kohtaan jos niin pitkään odottelemaan pystyy, vai ovatko enemmän vaan hyviä kavereita tms..

 
satu
Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
en mä sitä etteikö ensimmäisen seurustelukumppanin kanssa voisi olla elämäänsä jos se oikea. mutta toi suutelu juttu.
tietääkö onko seksuaalista vetoa toista kohtaan jos ei edes suutele.
mutta ite en vois menä naimisin jos en toista kokonaan tuntisi.. mutta hienoahan se olisi hääyö olisi eka yö
Minuakin mietityttää tuollaisessa että onko niillä sitten kummemmin seksuaalista vetoa toista kohtaan jos niin pitkään odottelemaan pystyy, vai ovatko enemmän vaan hyviä kavereita tms..
Ei mekään harrastettu seksiä enen avioliittoa ja nyt on seitsemäs avioliittovuosi menossa. Suudeltiin kyllä ennen "tahdon" sanaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
en mä sitä etteikö ensimmäisen seurustelukumppanin kanssa voisi olla elämäänsä jos se oikea. mutta toi suutelu juttu.
tietääkö onko seksuaalista vetoa toista kohtaan jos ei edes suutele.
mutta ite en vois menä naimisin jos en toista kokonaan tuntisi.. mutta hienoahan se olisi hääyö olisi eka yö
No eiköhän se seksuaalinen veto tule ensimmäiseksi, kun ihastuu kunnolla, mutta sitä ei ole pakko muuttaa toiminnaksi.
joo,mutta jos se toisen suutelu ei olekkaa ihanaa vaan kamalaa. itse olen suudellut myös miehiä joiden kanssa oli kamalaa.
joo mutta hienoa heille.

ja uskovana itsekkin ajattelin että hienoa olla naimisissa ja ihan jumalan siunaamassa liitossa.mutten kokenut meidän esiaviolista seksiä synniksi koska oltiin jo toisillemme lupauduttu.mutte toki hienoa oli saada myös avioliitto
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
en mä sitä etteikö ensimmäisen seurustelukumppanin kanssa voisi olla elämäänsä jos se oikea. mutta toi suutelu juttu.
tietääkö onko seksuaalista vetoa toista kohtaan jos ei edes suutele.
mutta ite en vois menä naimisin jos en toista kokonaan tuntisi.. mutta hienoahan se olisi hääyö olisi eka yö
Minuakin mietityttää tuollaisessa että onko niillä sitten kummemmin seksuaalista vetoa toista kohtaan jos niin pitkään odottelemaan pystyy, vai ovatko enemmän vaan hyviä kavereita tms..
aivan.. toi ehkä itseä miettis.
ei se varmaan niin mene.mutta siltä se varmaan tuntuu. koska avioliitto on ikuinen
 
jösses
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jösses:
Voi jessus, morsian on itse jopa suunnitellut oman ryöstönsä... kaikki pitää mennä mrsiammen tahdon mukaan näemmä...
Kuuntelin samaa
Mut saahan sulhanen vessan sisustaa! :)
Juu sulhanen on jo valmiiksi tossun alla :) ja toi oli ihan hullua et pitää häämatkalle viedä hääpuvutkin, huh huh...
 
Alkuperäinen kirjoittaja jösses:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jösses:
Voi jessus, morsian on itse jopa suunnitellut oman ryöstönsä... kaikki pitää mennä mrsiammen tahdon mukaan näemmä...
Kuuntelin samaa
Mut saahan sulhanen vessan sisustaa! :)
Juu sulhanen on jo valmiiksi tossun alla :) ja toi oli ihan hullua et pitää häämatkalle viedä hääpuvutkin, huh huh...
Mä ajattelin samaa.. voi poika parkaa mihin on päänsä työntänyt! Mut toisaalta elämä on helppoa kun toinen "määrää" miten tehdään, missä ja milloin! :D
 

Yhteistyössä