Satuhäät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Juttelittekio jo eilisestä ohjelmasta?

Mulla kone jumitti sivuja..

Eli siis eilinen pariskunta oli aivan hurmaava. Ihanan rauhallisia ihmisiä ja nuoresta iästään huolimatta kypsän oloisia ja vanhempina varmaan loistavia, ei liian nipoja mutta järkeviä :). Ja kauniita kans!

Mitä tykkäsitte heistä?

Ihana pari. Musta on vaan huvittavaa kun monet parit kävelee alttarille silleen käsikynkkää niin kuin tanhussa. Eikö miehen pitäisi ojentaa koukistettu käsivartensa johon morsian kevyesti tarttuu?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä se morsian oli jotenkin veltto, ryhditön! Ihmettelin kyll vähän kun ne antoi sen taaperon juosta kadulla yksin!!!

Samaa ihmettelin, et antoi karkailla....Ja miks ukko ei lähtenyt vaikka lapsen perään jos muijan piti hoitaa puska-asiaa? Ja sit särähti korvaan et 3kk seurustelun jälkeen muija haaveili lapsesta, ja mies ei ois halunnut mut silti yrittivät. Ja sit eivät olleet iloissaan eikä muuta kun tulikin plussa. Ja jotenkin kolkko hääpaikka. Nuorempi lapsi oli kova itkemään.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mun mielestä se morsian oli jotenkin veltto, ryhditön! Ihmettelin kyll vähän kun ne antoi sen taaperon juosta kadulla yksin!!!

Samaa ihmettelin, et antoi karkailla....Ja miks ukko ei lähtenyt vaikka lapsen perään jos muijan piti hoitaa puska-asiaa? Ja sit särähti korvaan et 3kk seurustelun jälkeen muija haaveili lapsesta, ja mies ei ois halunnut mut silti yrittivät. Ja sit eivät olleet iloissaan eikä muuta kun tulikin plussa. Ja jotenkin kolkko hääpaikka. Nuorempi lapsi oli kova itkemään.

joo, ja sit siellä oli vaan vanhempaa sakkia häissä, missä niitten kaverit oli???

joo, ja sit siellä oli vaan vanhempaa sakkia häissä, missä niitten kaverit oli???

Ja kovia ne oli kuppia ainakin ottaa sen naisen sukulaiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Munamankeli:
mies ei halunnu kattoa ni en sit viittiny kiduttaakkaa mies parkaa :p

:laugh: heh mä aina pakotan miehen katsomaan mun kanssa sitä.

Mä en tällä kertaa viittiny ku just hurras ku meidän häät loppu et on yks vähemmän mut ajattelin tällä kertaa säästää raukkaa.. :D :kieh:

Mä taas vähän ihailin heidän rentouttaan. Toki lasta ei pidä kadulle päästää varsinkaan kun juuri on toiselle sanottu, ettei saa mennä, mutta muuten.

Voi elämä! Sinä olet kyllä ehdottomasti ansainnut vuoden negatiivisin paskanjauhaja -palkinnon!

Minä tykkäsin, rennot häät ja ottivat järjestelyt rauhallisesti. Ja ikäisekseen minusta ihan aikuisen oloisia, symppis pariskunta.
Ainoa mikä pisti silmään oli juuri tuo kun antoivat lapsen juosta kukkakaupasta autotielle pariinkiin kertaan.

Ja kovia ne oli kuppia ainakin ottaa sen naisen sukulaiset.

nehän olivat pohjalaisia, pohjalaisiin häihin kuuluu alkoholi ;)

Minä tykkäsin, rennot häät ja ottivat järjestelyt rauhallisesti. Ja ikäisekseen minusta ihan aikuisen oloisia, symppis pariskunta.
Ainoa mikä pisti silmään oli juuri tuo kun antoivat lapsen juosta kukkakaupasta autotielle pariinkiin kertaan.

Se tie siinä kukkakaupan vieressä on päättyvä tie,eikä siinä onneksi autoja usein aja.Mutta miehen olisi pitänyt pitää lapsi lähellään,koska äiti oli valitsemassa itselleen kukkia.Kamerat varmasti toivat oman jännityksensä tilanteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kay:

Se tie siinä kukkakaupan vieressä on päättyvä tie,eikä siinä onneksi autoja usein aja.Mutta miehen olisi pitänyt pitää lapsi lähellään,koska äiti oli valitsemassa itselleen kukkia.Kamerat varmasti toivat oman jännityksensä tilanteeseen.

Oliko se se Tammelan kukkakauppa..? Mä aatelinkin, et sen täytyy olla jokin pyörätie tms autoton tie, ei kukaan voi ihan noin rennosti päästää pientä autotielle juoksentelemaan... Ja vielä kamerat vaan seuraa, et tuolla se nyt juoksee autojen alle... :o

Alkuperäinen kirjoittaja ksokdfo:
Musta olis kiva, kun noissa hääohjelmissa päähenkilöt olis iloisempia eikä aina jotenkin myrtsejä ja vähän latteita... Mut siis ihan ok oli eilinen ohjelma.

Totta, tuli viime viikon morsian tästä mieleen. Mutta jokainen on semmonen kun on ja pitää semmoset häät kuin itse haluaa - paitsi se viime viikon pari, jonka morsian ei osannut ilman äitiä päättää mitään, saati sitten järjestää häitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Olenko mä ainoa ketä häiritsee se miten ohjelma on leikattu? Miksei voi ensin näyttää järjestelyjä, sitten kirkkoa ja sitten juhlaa? Ja aina musiikki.

Ihan totta,perinteinen kronologinen järjestys olisi parempi,mukavampi katsoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kay:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Olenko mä ainoa ketä häiritsee se miten ohjelma on leikattu? Miksei voi ensin näyttää järjestelyjä, sitten kirkkoa ja sitten juhlaa? Ja aina musiikki.

Ihan totta,perinteinen kronologinen järjestys olisi parempi,mukavampi katsoa.

Siinä menee vähän sekaisin kaikki :(
Ennen satuhäät oli kyllä parempi.
Joko Meidän häät muuten loppui??

Yhteistyössä