Satuhäät-juoruja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaettu ilo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jaettu ilo

Vieras
KETKÄ satuhääpareista ovat eronneet? Mitä heille muille kuuluu? Kuka tuntee näistä seuraavat?

1) Satu ja Janne Heinolasta tai Hollolasta. Pelastustyöntekijöitä. Satu oli se kamala ämmä, joka huusi miehensä lapsille ja lapsi itki, että hänellä on ikävä äiti.

2) Henna ja Kimi Forsberg, köyhä tyttöparka sai rikkaan miehen.

3) Persupari Miia ja Marko Pekkarinen. Täysi sossupari, jotka piti helluntailaishäät, joissa oli ehkä 8 vierasta, vaikka kutsuttu 300 (?)

4) Pekka ja Stiina Nikki, suurperheelle äiti. Ex-lestadiolaismies, joka jätti vaimonsa.

5) Se hankolainen pari, Johanna Merjomaa ja Kim Grönberg. Nainen näytti ihan pirihorolta.

Tuossa oli viisi paria, joiden en uskonut astelevan alttarille viimeistä kertaa. Nyt äkkiä juoruja kehiin!!! Ja jos sulla ei ole muuta sanottavaa kuin jeesustella ja hurskastella niin pysy pois ja etsi ketju, jossa ei haukuta ihmisiä vaan puhutaan vaikka villasukista.

Alkuperäinen kirjoittaja no tässä alkua;27606953:
http://badoo.com/fi/0154920393/

Ei olleet Kimin vanhemmat väärässä, kun ne ei hyväksyneet poikansa avioliittoa.

Äitiä pitäisi kuunnella tosiaan. Jos mun poika toisi tuommoisen ämmän kotiin, niin mua ei kyllä kirkossa näkyisi. Siis aivan hirveä ihminen, joka taatusti taas kosahtaa jossakin vaiheessa.

Mutta miksi se Pekka Nikki elää lastensa kanssa? Mikseivät lapset asu äitinsä kanssa? Ei ole kovin tyypillistä lestadiolaisnaisen touhua hylätä lapsiansa. Minä veikkaan, että Stiina on jo kaukana menossa. Kuka hullu jaksaa kahdeksaa vierasta tenavaa? Vaikka kilttejä tosin tuntuivat olevan nää Nikin lapset.

Badooseen joutui tuhansia facebookissa olevia tietämättään. Oli ihan uutisissa. Ja profiilia oli vaikea saada pois. En minäkään ollut ininä kuullut badoosta, ennenkun oli uutisissa juttua ja kaveri hokas mut sieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sen tiiän;28528010:
että Pekkariset ainakin ovat naimisissa.

joo ja olen kuullut että suunnittelevat 3:matta yhteistä lastaan. Toinen huostaanotetuista on myös kotiutettu eli heidän elämä vaan jatkaa suuntaa ylöspäin! Onnea heille kaikesta!

Mutta miksi se Pekka Nikki elää lastensa kanssa? Mikseivät lapset asu äitinsä kanssa? Ei ole kovin tyypillistä lestadiolaisnaisen touhua hylätä lapsiansa. Minä veikkaan, että Stiina on jo kaukana menossa. Kuka hullu jaksaa kahdeksaa vierasta tenavaa? Vaikka kilttejä tosin tuntuivat olevan nää Nikin lapset.

Se on aika lestadiolaista, että se joka eroa hakee, joutuu jättämään perheensä.
En tiedä tosin yhtään, kuinka ko parilla asiat ovat menneet, mutta noin yleensä.

Yhteistyössä