Sattuuko mammografia?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Oma aitini pelotteli minun puolikuoliaaksi kertomalla kuinka se sattuu niin kauheasti - eika se nyt niin kauheasti satu. Epamiellyttavaa se on, ja ehka vahan noyryyttavaakin, mutta ei se sinallaan ainakaan minua satu. Kayn kerran vuodessa.

"Nainen"
Samaa sanoisin kuin edellinen ja lisään vielä, että se toimenpide on nopea. Enemmän mietitytti itselläni se, mitä mahdollisesti löytyy. Väärä hälytys oli silloin, onneksi.

Ei se mielestäni satu vähän puristaa, ainakin kun menee kierron puolivälissä, niin ettei rinnat ole niin piukeana. Se asento on hankala, mut eihän se montaa sekunttia kestä :) Ja tärkeä tutkimus on, että rohkeasti vaan! Voihan siellä kertoa, että jännittää eikä tiedä miten pitää toimia.

"nukkumatti"
Kysy jos saisit sen nukutuksessa kun on uusi asia ja pelotta.Nukutuksellahan palstalla ratkotaan kaikki ongelmat niin synnytys kuin hammaslääkärikin. Olisikohan pelkopolista apua?

"joo"
se puristaa ja on epämiellyttävää, mut kestää normisti vaan muutaman sekuntin... mulla kone teki tenän tokan tissin kohdall ja ne alko sitä ihmettelemään samalla kun mä varvastelin tissi liiskassa...

Yhteistyössä