Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Hyi :x mun pitäis mennä myös tuota niskasta poistattamaan. :x
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Hyi :x mun pitäis mennä myös tuota niskasta poistattamaan. :x
Mies pakotti mut nyt varaamaan ajan lääkäriin kun tota selässä olevaa luomea välillä kiristää, tuntuu tosi kurjalta, ja se on just rintsikoiden kohdalla :/
Sama toi rinnan alla oleva ja se hiukan kainalon alapuolella oleva..
Ja sitten mua hieman pelottaa et onko jotain vakavampaakin... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Hyi :x mun pitäis mennä myös tuota niskasta poistattamaan. :x
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:Mulla poistettiin rintakehältä sellanen ehkäpä noin sentin kokoinen kohollaan oleva luomi reilu viikko sitten. Siinä ei puudutettu. Se otettiin sillain kauhasemalla. Pari kertaa joutui kauhasemaan ennen kun irtosi. Ei se paljon sattunut. Puudutuspiikki olisi sattunut enemmän.
Minä olen poistanut luomia kylmä spayllä. Sumutetaan varovasti luomeen niin, että luomi on kylmä huurusta, siis paleltuu, ei kipua vain kylmän tunne. Luomi muuttuu mustaksi ja lähtee pois.