Sattuuko luomien poisto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Niin sattuuko se puudutus, tai mikään siinä?
Paljonkin?
:ashamed:
Mua pelottaa aivan syntisesti odotella tota lääkärin aikaa..
Selästä poistetaan yksi luomi, kainalosta toinen ja varmaan rinnan altakin yksi.
:/

• Tykkää
Reactions: lasikippo
No mä oon niin hörhö, että luometkin poistettiin nukutuksessa :laugh: Tuskin ne olis pelkkien luomien takia nukuttanu, mutta mulla oli 2 häiritsevää luomea ja pyysin sterilisaation yhteydessä poistamaan ne.
Ei oo tarkotus pelotella, mutta oikeesti niillä voi olla isot juuret. Mun luomet oli nuppineulanpään kokoisia pallukoita, mutta toiseen tuli aika iso arpi (2,5 cm pitkä) ja se oli jonkinaikaa kipeä, siellä kun oli ollu kunnon juuret, jotka piti kaivaa pois.

Piti vielä jatkaa, kun karkasi...
Niin, minulta on selästä poistettu pari, kyllä se vähän sattui, mutta ei hirveästi. Nyt pitäisi poistaa tuolta nivusista muutama ja SE pelottaa, tai se puudutus lähinnä, karvojen nyppiminen luomien ympäriltäkin sattuu aivan saakelisti.

mulla oli ohimolla sellainen varsiluomi, tai mikä lienee. näytti sellaiselta mininänniltä.:)
mietin että mitenkähän tuon saisi pois. leikata saksilla itse en uskaltanut, vaikka olen kuullut että niin voi ihan hyvin tehdä.
no, otin jääpaloja pakastimesta ja painoin jääpalalla aika pitkän aikaa ja useita kertoja. näytti ettei vaikuta ollenkaan.
seuraavana päivänä kuitenkin alkoi punoittamaan ja vähän kirveli jos luomeen koski. sitä seuraavana päivänä oli jo tummanpunainen ja turvonnut. illalla kun riisuin puseroa päältäni, lähti sitten kokonaan pois. ei jäänyt oikeastaan mitään jälkeäkään.
siisti kotona jäädytyshoito!

Puudutus tuntuu piikin verran, sen jälkeen ei oo sattunut. Multa on poistettu luomi olkapäästä ja sitä ennen lantiolta. Kyllä se puudutus tehoaa, ja sitten voi vaikka ottaa buranan jos tuntuu puudutuksen jälkeen kipeältä.

Iteltä poistettu selästä 2kpl ja rinnan alta 1kpl muutama vuosi sitten.
Muutama pitäisi vielä poistattaa.
Puudutus nipistää hieman ja mua ainakin jännitti hirveesti,että jos ei puudu kunnolla..
Mutta kyllä siitä hengissä selvisi.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Hyi :x mun pitäis mennä myös tuota niskasta poistattamaan. :x

Mies pakotti mut nyt varaamaan ajan lääkäriin kun tota selässä olevaa luomea välillä kiristää, tuntuu tosi kurjalta, ja se on just rintsikoiden kohdalla :/
Sama toi rinnan alla oleva ja se hiukan kainalon alapuolella oleva..
Ja sitten mua hieman pelottaa et onko jotain vakavampaakin... :/

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Hyi :x mun pitäis mennä myös tuota niskasta poistattamaan. :x

Mies pakotti mut nyt varaamaan ajan lääkäriin kun tota selässä olevaa luomea välillä kiristää, tuntuu tosi kurjalta, ja se on just rintsikoiden kohdalla :/
Sama toi rinnan alla oleva ja se hiukan kainalon alapuolella oleva..
Ja sitten mua hieman pelottaa et onko jotain vakavampaakin... :/

Samasta syystä poistatin rinnan alta kun liivit hankasi ja muutaman kerran revin itse vahigossa luomen auki... :$

Ei sen jälkeen sattunut kun sai puudutemäärän kohdalleen... Mut sitä ennen kun kokeili että onko tarpeeks puutunut ja sit kesken sen poiston eksyi alueelle missä ilm. ei puudutetta ollut riittävästi niin sattui. Ei kuitenkaan niin paljoa ettei sitä olis kestänyt...

En kuitenkaan muista että ois se itse puudutuspiikki sattunut... Mun kaveril ei esim. sattunut ollenkaan koko toimenpide.

Viime viikolla Stasilta poistettiin pari, tänään on tikkien poisto. Mutta puuduttaminenhan se epämukavin asia on. Eli toimenpide itsessään ei tunnu tai satu, jälkeen päin saattaa vähän jomottaa.

Mulla poistettiin rintakehältä sellanen ehkäpä noin sentin kokoinen kohollaan oleva luomi reilu viikko sitten. Siinä ei puudutettu. Se otettiin sillain kauhasemalla. Pari kertaa joutui kauhasemaan ennen kun irtosi. Ei se paljon sattunut. Puudutuspiikki olisi sattunut enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Mulla poistettiin rintakehältä sellanen ehkäpä noin sentin kokoinen kohollaan oleva luomi reilu viikko sitten. Siinä ei puudutettu. Se otettiin sillain kauhasemalla. Pari kertaa joutui kauhasemaan ennen kun irtosi. Ei se paljon sattunut. Puudutuspiikki olisi sattunut enemmän.

Mullakin on nää kaikki kohollaan olevia mitkä poistetaan..
Piikkiä mä varmaan eniten pelkäänkin :ashamed:

Minä olen poistanut luomia kylmä spayllä. Sumutetaan varovasti luomeen niin, että luomi on kylmä huurusta, siis paleltuu, ei kipua vain kylmän tunne. Luomi muuttuu mustaksi ja lähtee pois.

Minä olen poistanut luomia kylmä spayllä. Sumutetaan varovasti luomeen niin, että luomi on kylmä huurusta, siis paleltuu, ei kipua vain kylmän tunne. Luomi muuttuu mustaksi ja lähtee pois.

Voiko tällainen käsittely mennä "pieleen"...? Siis, että jos ei tipahdakaan ja ärsyyntyy vaan siitä...? Mistä tuollaista ainetta saa? Olihan täällä kait joku muukin niitä jäädytellyt.

Jos joku vielä lukee näitä, niin itse kävin pari viikkoa sitten poistattamassa nenästä pigmenttiluomen. Pelkäsin puudutusta, laitoin kotona Emla-voidetta ja puudutti vähän. Kyllä sen piikin tunsi, mutta ei se paljoa sattunut. Ja mua sattuu aika helposti niin siksi pelkäsinkin, mutta se oikeesti nipisti vaan vähän ja sen jälkeenhän ei enää tietenkää sattunu yhtään. Kotona sit ku puudutus lakkas niin oli alkuun vähän kipeä, ei sekään paha. 10 päivää oli tikit ja niiden ajan tikkien kohdalta oli pikkusen kosketusarka, ja punotti tikkien poiston jälkeen hetken. Kannattaa kyllä poistaa jos on tarvetta, mäkin luin silloin näitä ihan kauhulla vaikka ei ois todellakaa kannattanu :D

Yhteistyössä