sattuuko kuparikierukan laittaminen ?

  • Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti
Riippuu niin laittajasta ja koska synnyttänyt jne.
Sain kuparisen muistaakseni kun esikko hmm, oisko ollut 1-2v? Laittaja tunnetusti kovakourainen ja synnytys oli hirveä eli esim kohdunkaula repesi joten se oli kauan kipeä, ja niin koko toosa muutenkin :D .
Nyt sain kuopuksesta hormoonikierukan kun tyttö yli 2v ja eipä ollut kamalaa. Hetken nipsas. Laittaja toinen aivan ihana lääkäri joka huipputaitava tunnetusti laittamaan niitä. Joten...riippuu.
 
anlin
Lisään vielä että minä hoidatan yleensä hampaan paikkauksetkin ilman puudutusta, joten eiköhän se ole aika yksilöllistä ja riippuu paljon laittajasta ja kierukan saajan kipukynnyksestä.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja anlin:
Lisään vielä että minä hoidatan yleensä hampaan paikkauksetkin ilman puudutusta, joten eiköhän se ole aika yksilöllistä ja riippuu paljon laittajasta ja kierukan saajan kipukynnyksestä.
Laittajasta riippuu paljon. :)
 
Lupasin tulla kertomaan, ja tulin:) Laittaminen ei sattunut, mutta tuntui ilkeältä, kun asettui kohtuun. Kesti kuitenkin ihan vähän aikaa. Mutta siis kohdun suulla ei tuntunut mitään, eli ihan hienosti siitä läpi solahti:) Sitten välittömästi asetuksen jälkeen alkoi kova vatsa-ja selkäkipu, joka kesti sitten iltaan asti, mutta tänä aamuna ei enää tunnu missään.
 
kojootti
Musta se ei sattunut ollenkaan. Tuntu vaan hassulta. Sitten kun nousin siitä tutkimuspöydältä niin lääkäri käski olla varovainen, ku saattaa huipata. Ja huippaskin. Mikän myöskin oli hassua kun se itse laitto oli musta niin simppeliä.
 
j
Mulla tuntui epämukavalta, hieman sattuikin. Kierukan kanssa tuli ongelmaa elää, tuntui ikävältä ja parin viikon päästä olinkin jo tosi kipeä, lopulta kun kuume nousi ykskaks 41 asteeseen, olinkin ensiavussa ja repivät kierukan pois. SE sattui. Ei mulle enää ylimäärästä rompetta toosaan kiitos.
 
dfdf
Vähän nippaisi. Muuten ei sattunut, mutta verta aloin vuotamaan välittömästi, niin että lattia oli ihan veressä ja ensimmäinen side (+farkut) valskasi 5 min automatkalla läpi. Auton penkkikin oli veressä. Tunnissa veren tulo rauhoittui. Sen jälkeen kaikki ollut ok.

Kierukka ollut käytössä nyt vuoden.
 

Yhteistyössä