Sattuuko kulmalävistyksen otto?

Iinaliina
Mä jännitin aikoinani hirveesti sen ottoa. Kerran olin jo menossa ottamaan ja sit en saanukkaan itseäni sisälle asti.. Ei se ollutkaan niin kamalaa mitä pelkäsin!! Kai jännitin niin kovasti sen ottoa,et ei sattunutkaan. Oli viel niin ihana lävistäjä,et sekin osasi rentouttaa. Kärsivällisesti jakso mua!!

perhoinen84
vähän nippasee,mutta ei sitä voi nyt kauheeks kivuks sanoa.Ennemmin sitten sattuu sen jälkeen kun se on laitettu kun alkaa polttamaan hieman ja särkee,mutta itse laitto on nopea ja aika kivuton.Toki riippuu ihan millaista kipua sietää

Sillon kun mulle laitettiin kulmalävistys niin se ei sattunut yhtään, en edes huomannut että se teki sen jo. sitten kun turvotus alkoi jonku ajan kuluttua laskemaan silloin tuntu pientä kipua. mulla parani tosi nopeaa enkä muista että tästä olisi mitään haittaa tai suurempaa kipua ollutkaan =) enemmän mua on oikeastaan korvareiän tekeminen sattunu..

mulla on ollut lävistykset kulmassa, navassa, nenässä ja korvassa (tuol ylhäällä rustossa). kulmalävistys on ainoa näistä joka ei ole koskaan tulehtunut ja ainut lävistys joka minulla enään onkaan! oon laittanut sen 7 vuotta sitten ja edelleen siitä tykkään..

"minä täällä"
Minua jännitti/pelotti aivan JÄRKYTTÄVÄSTI kun olin menossa äidin kanssa ottamaan mulle sitä korua. Oon 13 vuotias, eli oli ensimmäinen. Se, mille sen ottaminen tuntuu, on tietenkin aivan henkilökohtaista, mutta luulen, että kaikki kyllä ovat kokeneet aivan samanlaisen nippaisun. Eniten
koko prosessissa sattui ne pihdit. Lävistäjä laittoi tosi äkkiä läpi. Todellakin kehotan kaikkia ottamaan
kyseisen korun, jotka sitä haluavat. Eikä livistämään ajatuksesta, "koska se sattuu liikaa". Ei siis sattunut, mutta nipisti kovasti, jos näin voisi sanoa :)

....
minusta yksikään kasvoihin laitettava lävistys ei satu :) Huulien ympäristöön laitettavat lävistykset sattuvat ehkä eniten, mutta sekin on todella nopea nippaisu, ja sitten se on ohi :) Nänni lävistyskään ei sattunut, ja sitä pelkäsin ihan hulluna :D

minä vain.
jännitin niin että kädet hikosi, kun olin nojatuolissa oottamassa sen tekoa. lävistäjä siinä rupatteli ja kertoi mitä tapahtuu, ja pian olikin koru paikallaan. vaikka vasta vähän aikaa sitten mulle tää kulma ollaan tehty, niin oon jo melkeen unohtanut miltä pistos tuntui, koska se siis ei sattunut. itse voisin verrata pistosta vaikka rokotteeseen. yhtä lyhytkestoinen ja kivuton. mulla ei kyllä jälkeenpäinkään sattunut missään tuo kulma, eikä turvonnut tai tulehtunut. toki täähän on vaan mun kokemus..

wwauza
Itse kävin eilen kulmalävistyksen ottamassa, ei sattunut, eikä ole vielä turvonnutkaan tai mennyt punaiseksi. Voit nipistää omaa kulmaasi kynsillä, minulla se sattui sitäkin vähemmän.
Kannattaa ottaa, ei se satu :)

Yhteistyössä