Sattuuko korvien re itys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Emlahan puuduttaa vain ihon, ei syvemmältä.
Kyllä se "pahin" kipu tulee itse rei`ityksen jälkeen - tykyttää ja kuumottaa " koko illan " ( tietysti yksilöllistä tämäkin ).

Nykyisin ei ammuta läpi, vaan sillä laitteella painetaan se korvis läpi. Ei siis mene läpi sellaisella hillittömällä paineella millä silloin 80- luvulla.

Mulle on pantu kahesti piikillä ja kahesti ampumalla. Ampuminen ei sattunu kun jonkin aikaa jälkikäteen, eka piikit sattu hirveästi ja toinen kerta tehtii itse eikä sattunu kauheasti. En anna enää piikittää missään liikkeessä.

Emlahan puuduttaa vain ihon, ei syvemmältä.
Kyllä se "pahin" kipu tulee itse rei`ityksen jälkeen - tykyttää ja kuumottaa " koko illan " ( tietysti yksilöllistä tämäkin ).

Nykyisin ei ammuta läpi, vaan sillä laitteella painetaan se korvis läpi. Ei siis mene läpi sellaisella hillittömällä paineella millä silloin 80- luvulla.

Kyllä se Emla on mun tytöllä auttanut. Ei se korvalehti mikään julmetun paksu ole ja kun tosiaan laittaa emlaa korvalehden molemmin puolin niin varmasti puuduttaa.

Yksilöllistä, kuten monet jo sanoivatkin. Itselläni otettu reiät n. 15v sekä 5v, 4v ja 3v sitten (entisten umpeutuneiden uudelleenrei'itys sekä muutama lisäreikä viereen ja rustoon ylös), enkä muista minkään oikein sattuneen, paitsi jälkeenpäin tosiaan hiukan kuumotteli ehkä pari tuntia. Muttei mitenkään kauheasti. Kaikki ihan vaan ampumalla otettu.. vaikka rustoon olis pitänyt ehkä neulata.

Tytölle laitettiin korvikset 5-vuotiaana, kävin kyselemässä, josko sais lävistettyä, mutta kaikki lävistäjät suosittelivat lapselle mieluummin ampumalla. Ilmeisesti siksi, että saisi ne molemmat laitettua, eikä vaan yhtä.

Siispä likka kultaliikkeeseen ja nips ja naps, korvikset oli korvissa. Tyttö pelkäsi vähän etukäteen että se sattuisi, mutta ei kuulemma tuntunut yhtään. Päinvastoin, likka oli aivan hämmennyksissään, että joko ne on korvissa - molemmat??? Ja tietysti sitten ihailtiin jokaisesta heijastavasta pinnasta ja soitettiin kaikki sukulaiset läpi, että nyt on korvikset eikä sattunut yhtään! :D

Yhteistyössä