Sattuuko huulilävistys?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
lävistys
mieki haluisin huulikoru ni paljo muttei uskalla ottaa ku pelkään ett se sattuu nii paljo, monet sanoo et se sattuu enemmän kun se ottaa pisdeillä kiinni ja venyttää :)
 
Eipä se satu yhtään. Ei sattunut edes kieleen laitto. (tai sit aika kultaa muistot)
Enää en ota kroppaani yhtään ylimääräistä killutinta.
 
Kyynel
Huulilävistys on omista lävistyksistä sattunut eniten.
Toki se on paljon lävistäjästäkin kiinni, kulmalävistystä pelkäsin etukäteen aivan mahdottomasti, mutta en ehtinyt edes tajuta kun se laitettiin. Oli eri lävistäjä kuin huulikorun kanssa.

Ei se kirpaise kun sekunnin-pari, jos edes kirpaisee. Ei se ainakaan synnyttämiseen verrattuna ole mitään :D
 
.
huulilävistys ollut kivuliain, mutta nopeestihan tuo kipu menee ohi. ei ehkä kannata näin helteillä ja mätäkuun kynnyksellä ottaa lävistyksiä ja tatuointeja.. itse en ainakaan ottaisi.
 
"sama"
minäkin haluan huulilävärin keskelle mutta pelkään jos se sattuu nii paljon että alan panikoimaan. tai sitten minun kannattaa vaan kestää koska otan tässä lähiaikoine sen koska sain sen synttärilahjaksi
 
"Elizabeth"
olen 12 vuotta ja aikoisin kohta ottaa kaverini kanssa huulilävistyksen. Osaisiko joku kuvailla, miltä se suurinpiirtein tuntuu??? :DD olisi kivaa, jos joku kertoisi. Jännittää aivan hirvittävästi. :D:D:D:D
 
JÄNNITTÄÄÄÄ
no otan parinviikon päästä huulikorun .. kyl mua vähän jännittää... Jos mulla sit onkin iso kipukynnys .... mut tuskin on ja mitä semmonen pieni kirpasu haittaa huulikoru on sen arvoinen.. mutta en jaksa oottaa pariviikko kun alkaa epäröimään mut .... TUSKIN :DDD <3 <3
 

Yhteistyössä