Herra Majuri
Kävin snagarilta hakemassa vähän iltapalaa, mutta ne tais mennä ketuille. Nimittäim unohdin ravitsevan iltapalani auton katolle, eikä se tietenkään pysynyt siellä kotiin asti.
No nyt on sitten korvikkeena uunimakkaraa tulossa uunissaAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Voi parkaa. :hug:
Mä söin juuri aurajuustolihapullia ja munakoisokääryleitä.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:No nyt on sitten korvikkeena uunimakkaraa tulossa uunissaAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Voi parkaa. :hug:
tuliko niistä munakoisokääryleistä hyviä?Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mä söin juuri aurajuustolihapullia ja munakoisokääryleitä.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:No nyt on sitten korvikkeena uunimakkaraa tulossa uunissaAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Voi parkaa. :hug:
Tuli!! Aivan mieeeeelettömän hyviä. Mä olen luullut että munakoiso on pahaa. mutta se pitääkin vaan osata kokata oikein.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:tuliko niistä munakoisokääryleistä hyviä?Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mä söin juuri aurajuustolihapullia ja munakoisokääryleitä.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:No nyt on sitten korvikkeena uunimakkaraa tulossa uunissaAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Voi parkaa. :hug:
kumpaa muuten säälit. Majuria vai kettua? Snagariruoka ei ole kai ketuille terveellistä :'( :xmas: , tai ehkä joku onneton varis saa mahanpuruja.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Voi parkaa. :hug:
näin onAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Tuli!! Aivan mieeeeelettömän hyviä. Mä olen luullut että munakoiso on pahaa. mutta se pitääkin vaan osata kokata oikein.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:tuliko niistä munakoisokääryleistä hyviä?Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mä söin juuri aurajuustolihapullia ja munakoisokääryleitä.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:No nyt on sitten korvikkeena uunimakkaraa tulossa uunissaAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Voi parkaa. :hug:
No kettua tietenkin. Onkohan Majuri tilannut kaikilla mausteilla, jos ei ketulle maistukaan sinappi. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:kumpaa muuten säälit. Majuria vai kettua? Snagariruoka ei ole kai ketuille terveellistä :'( :xmas: , tai ehkä joku onneton varis saa mahanpuruja.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Voi parkaa. :hug:
Naiset.Alkuperäinen kirjoittaja j:Minä ajoin äitiyspakkaus katolla postilta kotiin. Matkaa 2km. Ja se pysyi sielä kiltisti koko matkan. Meillä on autossa lasikatto, enkä huomannut sitä siltikään.
Ei hätää sinappia ei ollut, mutta ketsuppia kylläAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:No kettua tietenkin. Onkohan Majuri tilannut kaikilla mausteilla, jos ei ketulle maistukaan sinappi. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:kumpaa muuten säälit. Majuria vai kettua? Snagariruoka ei ole kai ketuille terveellistä :'( :xmas: , tai ehkä joku onneton varis saa mahanpuruja.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Voi parkaa. :hug:
ketsuppihan on melkein terveystuote, eikös siinä ollut niitä flavonoideja..Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Ei hätää sinappia ei ollut, mutta ketsuppia kylläAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:No kettua tietenkin. Onkohan Majuri tilannut kaikilla mausteilla, jos ei ketulle maistukaan sinappi. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:kumpaa muuten säälit. Majuria vai kettua? Snagariruoka ei ole kai ketuille terveellistä :'( :xmas: , tai ehkä joku onneton varis saa mahanpuruja.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Voi parkaa. :hug:
Toinen nopee tapa paistaa ne on se, että tunkee sähköjohdot makkaran molempiin päihin ja johtojen toiset päät pistorasiaanAlkuperäinen kirjoittaja kaisa:miks nä ne makkarat sinne uuniin tungit.. ukothan ruukaa paistaa ne mikrossa... X