S Serafiini Uusi jäsen 21.01.2011 24 0 1 21.01.2011 #2 Jos joku esittelijä huomaa tämän viestin niin laittaisitko yksityisviestiä minulle
Alaston lohikäärme Aktiivinen jäsen 09.12.2007 16 436 3 36 21.01.2011 #3 Mitä noi on? Joku uus kotikutsujuttu vai? Mä haluan sellaisille, olen kurkkuani myöden täynnä kaiken maailman muovikippoja.
Mitä noi on? Joku uus kotikutsujuttu vai? Mä haluan sellaisille, olen kurkkuani myöden täynnä kaiken maailman muovikippoja.
S "Sisustaja" Vieras 06.03.2011 #5 Olen Serafiini-jm... En tiedä miten voin lähettää yksityisviestiä, mutta ilmoita jos olen vielä kiinnostunut !
Olen Serafiini-jm... En tiedä miten voin lähettää yksityisviestiä, mutta ilmoita jos olen vielä kiinnostunut !