Niin että oli useampi kassa, joilla oli kaikilla aikalailla jonoa. Mulla oli kädessä tulostinpaperinippu ja 6kpl purkkapötköjä....sitten siihen tuli täti avaamaan uutta kassaa, johon mun edelle meni yksi mies kärryinensä. Jäin hänen taakse jonoon, en tokikaan mennyt miehen niskaan hengittämään mutta selvästi olin paikallani jonossa. Mun takaa tuli vanha mies rouvansa kera ja änkäsivät viereeni, ja tämä iäkäs rouva sanoi miehelleen että "ala nyt vaan tyynesti lappamaan ostoksia hihnalle"....johon mä sitten sanoin että "aijaa, tyylikkäästi ohitatte minut niinkö". Se mies sanoi että ei tietenkään, ole toki siinä kun ensin olit jonossa jo.
Niin tämä rouva TYÖNSI mut niillä ostoskärryillään pois siitä ja sanoi että "kylläpä minä tässä olin ihan varmastikkin ennen sinua".
Ja minut siis kirjaimellisesti työnnettiin kärryillä jonosta pois! Täh
Ja nuoriso on kauheita huligaaneja eikä osaa käyttäytyä, ohos
Yhden yhden yhtä ainoaa mummoa en päästä enää mun viikonloppu kukkurakärryn eteen. Niinkuin joskus olen hyvää hyvyyttäni päästänyt. Prkl!
Niin tämä rouva TYÖNSI mut niillä ostoskärryillään pois siitä ja sanoi että "kylläpä minä tässä olin ihan varmastikkin ennen sinua".
Ja minut siis kirjaimellisesti työnnettiin kärryillä jonosta pois! Täh
Ja nuoriso on kauheita huligaaneja eikä osaa käyttäytyä, ohos
Yhden yhden yhtä ainoaa mummoa en päästä enää mun viikonloppu kukkurakärryn eteen. Niinkuin joskus olen hyvää hyvyyttäni päästänyt. Prkl!