Sattuipas just cittarissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tike
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tike

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
4 722
0
36
Niin että oli useampi kassa, joilla oli kaikilla aikalailla jonoa. Mulla oli kädessä tulostinpaperinippu ja 6kpl purkkapötköjä....sitten siihen tuli täti avaamaan uutta kassaa, johon mun edelle meni yksi mies kärryinensä. Jäin hänen taakse jonoon, en tokikaan mennyt miehen niskaan hengittämään mutta selvästi olin paikallani jonossa. Mun takaa tuli vanha mies rouvansa kera ja änkäsivät viereeni, ja tämä iäkäs rouva sanoi miehelleen että "ala nyt vaan tyynesti lappamaan ostoksia hihnalle"....johon mä sitten sanoin että "aijaa, tyylikkäästi ohitatte minut niinkö". Se mies sanoi että ei tietenkään, ole toki siinä kun ensin olit jonossa jo.

Niin tämä rouva TYÖNSI mut niillä ostoskärryillään pois siitä ja sanoi että "kylläpä minä tässä olin ihan varmastikkin ennen sinua".

Ja minut siis kirjaimellisesti työnnettiin kärryillä jonosta pois! Täh :o

Ja nuoriso on kauheita huligaaneja eikä osaa käyttäytyä, ohos :whistle:

Yhden yhden yhtä ainoaa mummoa en päästä enää mun viikonloppu kukkurakärryn eteen. Niinkuin joskus olen hyvää hyvyyttäni päästänyt. Prkl!

Nua on raivostuttavia! |O Ja sit jos kassa ottaa tuon ohitetun ensin saa nää ohittelija mummut slaagin ja soittaa isoille pomoille jotka haukkuu kassatyöntekijän :kieh: :kieh: :kieh:

Ja tänään Stockmannin ruokaosastolla yksi mummu haukkui nuoren naisen tavalliset ostoskärryt hyökkäysvaunuiksi, olisi pitänyt olla pienemmät, tosin ei siellä ole kuin yhdenkokoisia tarjolla. Tosin hulluilla päivillä siellä on hirveä ryysis, siitä huolimatta vanhukset siellä keskustelivat keskenään aina ruuhkaisimmissa risteyksissä omine kärryineen, etteivät muut päässeet liikkeelle.

Mulla oikeasti nousee vieläkin savu korvista....ja raivo ei tullut edes siinä, koska hölmistyin niin kovasti. Ikinä missään ei kukaan ole työntänyt kärryillä pois! Kaikenlaisia :headwall:

Mä olisin varmaan työntäny sen mummon kärryineen helvettiin.. Voi että tollaset ottaa päähän! Olin yksi päivä lenkillä kahden koirani kanssa ja vastaan käveli pappa eikä meinannutkaan väistää meitä, käveli vaan päin niin että törmäsi toiseen koiraan :D :D

No oho, jo oli mummelilla pokkaa: Samaa sarjaa kun minä olin maksamassa ostoksiani erään kaupan kassalla niin siellä toisessa päässä n.5kymppinen mies pöllii pokkana mun ostoskassini mun ostoksien seasta. Sitten tyynen rauhallisesti pisti sen omaan KOPPAANSA (mitä vittua se teki pussilla, kun sillä oli koppa) ja jäi odottelemaan kun vaimonsa oli mun perässä odottamassa maksamisvuoroaan. Silmät vaan pyöri kun karusellit kun kyselin hänen vieressään että mihis mun kassini katos. Näin kyllä mitä tapahtui mutta tämä mies ei sitä tiennyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja tänään Stockmannin ruokaosastolla yksi mummu haukkui nuoren naisen tavalliset ostoskärryt hyökkäysvaunuiksi, olisi pitänyt olla pienemmät, tosin ei siellä ole kuin yhdenkokoisia tarjolla. Tosin hulluilla päivillä siellä on hirveä ryysis, siitä huolimatta vanhukset siellä keskustelivat keskenään aina ruuhkaisimmissa risteyksissä omine kärryineen, etteivät muut päässeet liikkeelle.

Joo, näitä oli liikkeellä! Ja sitten ängetään joka paikkaan ensin. Kaksi mummoa tuli hissiä odottelemaan mun jälkeen Stockalla tänään ja johan tyrkkäsivät ittensä sinne ekaksi vaikka lastenvaunujen kanssa olin liikenteessä ja todellakin ennen niitä siinä jonossa. Jäätiin samassa kerroksessa pois, niin eivät voineet rouvat odottaa, että menisin ensin ulos, vaan piti ängetä sieltä viimesestä nurkasta ensin (hississä kun oli muitakin kun vain me). Ja sitten jäädään jumittamaan keskelle käytävää ettei kukaan pääse ohi. Prkl että ottaakin päähän, noi mummot on just pahimpia.

Alkuperäinen kirjoittaja argh:
Mä olisin varmaan työntäny sen mummon kärryineen helvettiin.. Voi että tollaset ottaa päähän! Olin yksi päivä lenkillä kahden koirani kanssa ja vastaan käveli pappa eikä meinannutkaan väistää meitä, käveli vaan päin niin että törmäsi toiseen koiraan :D :D

=) Keski-ikäset naiset on pahimpia. Luulis että heidän on helpompi väistää kun minun koiran ja vaunujen kanssa mutta ei. Ja hiton mummot jotka kulkee jalkakäytävää reunasta reunaan kuivan tien perässä. Kunnioitan kyllä vanhempia ihmisiä, mutta en silloin kun siihen ei anneta mitään aihetta.

No näinpä. Mulle on tehty monta kertaa vastaavasti, tai ihan tylysti vaan ohitettu. Ties kuinka monta kymmentä kertaa. Ja joka hiton kerta se on joku vanhempi. Monta kertaa kyllä kassa täti on ehtinyt jo huomauttaa etuilijalle mun puolesta :) Vastapainoksi on kyllä myöskin kultaisia ihmisiä, jotka sanovat että mene sinä ensin kun sulla on noita pikkusia mukana, tai et on vähempi ostoksia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
No oho, jo oli mummelilla pokkaa: Samaa sarjaa kun minä olin maksamassa ostoksiani erään kaupan kassalla niin siellä toisessa päässä n.5kymppinen mies pöllii pokkana mun ostoskassini mun ostoksien seasta. Sitten tyynen rauhallisesti pisti sen omaan KOPPAANSA (mitä vittua se teki pussilla, kun sillä oli koppa) ja jäi odottelemaan kun vaimonsa oli mun perässä odottamassa maksamisvuoroaan. Silmät vaan pyöri kun karusellit kun kyselin hänen vieressään että mihis mun kassini katos. Näin kyllä mitä tapahtui mutta tämä mies ei sitä tiennyt.

No huh huh!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:

No huh huh!

Arvaa syyhyskö kielen kannat että olisin sanonut ko. ukkelille että jos sun elämäs on 15cnt muovipussista kiinni niin montaks pannaan pakettiin, minä kustannan :laugh: :laugh: Ja olisin hakenut sille rullallisen roskapussia että riittääkö nämä ens hätään :saint:

Ei juma mitä esimerkkejä teillä muillakin on!!!!! :D Käsittämättömiä ihmisiä!
Sama kun mieheni korjaamolla kävi se yksi nuori nainen tuomassa autonsa huoltoon...en muista mikä auto hällä itsellään oli (tyyliin joku nissan tmv ihan tavis auto) olivat sopineet että naikkonen ottaa laina-auton huollon ajaksi ja kun selvisi että lainattava auto on opel astra, tämä nainen alkoi itkemään niin että räkä tursusi, koska auto oli muka niin RUMA! Siis pointti on siinä että oma auto ei ollut mikään ferrari, vaan tavallistakin arkisempi menopeli. Että ihan itkemään kävi.
Mies sanoi että hänkään ei oikein tiennyt mitä olisi pitänyt tehdä :whistle:

Itsekin olen huomannut että noi mummot on kyllä pahimmasta päästä vaikka aina sanotaan että nuoriso ei osaa käyttäytyä. Mulla jäi kerran ostokset ostamatta anttilassa kun meni hermot yhteen mummoon joka aivan törkeesti kiilasi mut kun olin pääsemässä kassalle pitkän jonotuksen jälkeen.

Muutama kuukausi sitten olin kaupan kassalla maksamassa ostoksiani, kun katsoin, että pappa pakkaa minun tavaroita ostoskassiinsa. Huomautin ensin ystävällisesti, että hänellä on väärät ostokset menossa kassiin. Pappa vätti kiven kovaan, että ostokset ovat hänen eikä suostunut antamaan takisin tavaroita. Kassakin puuttuin jo tilanteeseen. Lopulta tilanne vaati paikalle jo vartian ja poliisiakin oltiin soittamassa paikalle. Onneksi lopulta pappa antoi ostokseni takaisin.

Oli kyllä episodi jota toiste en halua.

Meilläpäin on myös kamalasti näitä törkeitä mummeleita:(
Milloin kiilataan kassajonossa ja milloin missäkin.
No nyt kävi hyvä juttu tuossa noin kuukausi sitten kun kävimme Kärkkäisellä,olimme jonottamassa ruokaa ja meidänkin takana oli jonoa.
Siihen tuli eräs vanha pariskunta jolloin se muori tönäsi sen ukkonsa vaan siihin keskelle jonoa,no sanoin heille asiasta ja nauroivat vaan ja ei muka kuulleet******
no ne keiden takana minä oli myös he sanoivat/korjaan haukkuivat nämä vanhukset ja ei
,ei elettäkään ttä olisivat menneet jonottamaan vuoroaan jonon perälle niinkuin kaiki muutkin tähän asti.
No olimme likellä jo ruokatiskiä niin nämä jo ottaa hyvissä ajoin tarjottimia johon tiuskasikin taas kunnolla tämä edessä oleva pari 'ettekö te nyt ***** vielä ole jonon perässä'
Sanoin sitten siinävaiheessa koska olivat 'mykkiä'
ja sanaa suustaan ei saaneet mutta pokkaa etuilla törkeesti on niin
'täytyyhän näiden kuolevien antaa tulla eteen,tiedä vaikka olisi kiire jo omiin hautajasiinsa'
heh..se sai tuon vanhan pariskunnan hiukan kihisemään kiukusta:D
Mutta juma,me kaikki olimme itsekin jonottaneet paikkamme siinä jonossaja sitten tulee joku älykääpiö siihin niin varma voikin olla ettei ilman kettuilua minun ohitseni mennä,
eikö minulla silloin olekkin lupa aukoa surutta päätäni jos ei muuten tajua normaalia puhetta:D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Wilmuska:
Muutama kuukausi sitten olin kaupan kassalla maksamassa ostoksiani, kun katsoin, että pappa pakkaa minun tavaroita ostoskassiinsa. Huomautin ensin ystävällisesti, että hänellä on väärät ostokset menossa kassiin. Pappa vätti kiven kovaan, että ostokset ovat hänen eikä suostunut antamaan takisin tavaroita. Kassakin puuttuin jo tilanteeseen. Lopulta tilanne vaati paikalle jo vartian ja poliisiakin oltiin soittamassa paikalle. Onneksi lopulta pappa antoi ostokseni takaisin.

:o :o :o :o

Ei ole todellista! Onko nämä jotain sota-ajan ihmisiä joilla on oikeus nyt kostaa kaikille ihmisille oma paha olo.
Mun tapauksessa papparainen oli viksu ja asiallinen, mut mummo-tyyppi oikein yllytti helluaan että lapa lapa ostoksia nyt...sitten kaappasi kärrit ja tökkäsi haittatekijän pois.
Aika laskelmoitua häikäilemättömyyttä :o

Alkuperäinen kirjoittaja tike:

Ei ole todellista! Onko nämä jotain sota-ajan ihmisiä joilla on oikeus nyt kostaa kaikille ihmisille oma paha olo.
Mun tapauksessa papparainen oli viksu ja asiallinen, mut mummo-tyyppi oikein yllytti helluaan että lapa lapa ostoksia nyt...sitten kaappasi kärrit ja tökkäsi haittatekijän pois.

hei,tää olikin hyvä:D
Seuraavaksi täytyykin sanoa,'varokaa ryssä tulee'
ja kiilata vain takaisin omalle paikalle:D :D

Alkuperäinen kirjoittaja v:
nuo mummot ne muutes ihan pahimpia etuilijoita ovat! ja valittavat, että nuoriso. Törkee tapaus sulla!

aivan! mut oudosti ei koskaan vanhat papparaiset.. tätä mä oon miettinyt et miks ihmeessä?

oikeesti ....jotkut mummot....

Alkuperäinen kirjoittaja tike:

Tässä tapauksessa papalla oli jo ne omatkin ostoksensa ja siihen päälle sitten vielä ne mun ostokset. Ja ei tosiaan helpolla niitä mun ostoksia palauttanut.

Yhteistyössä