Sattuipa hassusti,en olis tätäkään uskonu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
Oltiin kaikki 3 Jumbossa muutama viikko sitten,käväsin vessassa ja mies meni rattaidenkanssa siihen RAY:n "pelimestaan",tiedän että se on k-18 paikkamutta sitä en tienny että sinne ei saa mennä 2kk vauvan kanssa :o
miehelle ei sanottu mitään mutta kun mä paikkasin meistä niin sieltä kömpi semonen iso ukko joka pyysi meitä poistumaa,"alueelle ei saa tuoda alaikäisiä"

arvatkaa kaivoinko omat paperit esille ihan hoomoilasena kunnes selvis että sillä tarkotettiin meidän vauvaa..ei muuten mutta meil olis ollu jokunen kymppi pelirahaa,käytiin sitten syömäsä :D

mutta aika ihmeellistä ettei vauvan kanssa saa mennä sinne..oli siinä muitakin selvästi alle 18-vuotiaita mutta ne sai PELATA rauhassa kun meidän vauva vaan NUKKUI.. :saint:

mäkin tyhmänä menin antaa omat paperit kun luulin et se mies tarkotti mua :laugh:
mutta kun kerran siellä ständissäkin lukee että koskee myös lapsia niin niinhan se on..ikään katsomatta

Aivan. pakkohan se on pitää rajasta kiinni :) Ihan hyväkin niin. Ei pääse sitten muksut sinne pelailemaan viikkorahojaan tulevaisuudessa , Asutko muuten Jumbon lähellä ? :)

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Aivan. pakkohan se on pitää rajasta kiinni :) Ihan hyväkin niin. Ei pääse sitten muksut sinne pelailemaan viikkorahojaan tulevaisuudessa , Asutko muuten Jumbon lähellä ? :)

asutaan ajallisesti lähellä :D Suurmetsässä, ikea on melkein kun takapihalla :saint:

mulle kerran yksi vartija sanoi että siksi ei päästetä vauvan kanssa koska jotkut vanhemmat saattaa pelihimoissaan pelata tunteja vauva mukana.. että on ne ihan perusteltuja ne säännöt.

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:

asutaan ajallisesti lähellä :D Suurmetsässä, ikea on melkein kun takapihalla :saint:

samoin , ajallisesti lähellä . Ajaa meiltä n 5 minuuttia jumboilemaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja sophie:
mulle kerran yksi vartija sanoi että siksi ei päästetä vauvan kanssa koska jotkut vanhemmat saattaa pelihimoissaan pelata tunteja vauva mukana.. että on ne ihan perusteltuja ne säännöt.

Tuo onkin ihan järkevää !

Yhteistyössä